عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با جام جم آنلاین:

با هیچ گزینه ای نهایی نکرده ایم/ روحانی با مدل 92 می آید!

جامعه اسلامی مهندسین در مورد بحث انتخابات96 هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ، اما این تشکل سیاسی همواره معتقد به حرکتی هماهنگ و همسو با جبهه پیروان امام و رهبری بوده است.
کد خبر: ۹۹۱۰۶۷
با هیچ گزینه ای نهایی نکرده ایم/ روحانی با مدل 92 می آید!

"حمیدرضا فولادگر" نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، ضمن تأکید بر وحدت بین این دو حزب سیاسی با سایر جریانهای اصولگرا،در خصوص فعالیتهای انتخاباتی تشکل متبوع خود به جام جم آنلاین گفت: با اعلام موجودیت جبهه ای فراگیرتر تحت عنوان نیروهای مردمی انقلاب اسلامی جامعه اسلامی مهندسین حمایت خود را از این جبهه اعلام می دارد.

وی افزود: جامعه مهندسین جز همگراترین جناح سیاسی کشور بین نیروهای ارزشی و اصولگرا بوده و هیچ گاه به فعالیت انفرادی و جدا قایل نیست.

این فعال سیاسی با نگاهی به نتایج سنوات گذشته انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر به سنت دورهای قبل نگاه کنیم که معمولا روسای جمهور دولت مستقر برای دو دوره متوالی انتخاب می شدند، احتمال دارد این رویداد باز هم اتفاق افتد.

فولادگر تصریح کرد: با توجه به وجود چنین فضایی در صحنه انتخابات پیشین بنظر می رسد برای فردی که بخواهد بعنوان یک جریان منتقد وارد کارزار انتخاباتی شود نسبت به دولتی که در راس امور است کار دشوارتری خواهد داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی و اجتماعی و سیاسی موجود در کشور گفت: در حال حاضر گفتمان منتقد دولت باید علاوه بر نقد منصفانه توانایی یک تحلیل درست از وضعیت موجود را داشته و برای برطرف نمودن نقاط ضعف با طرح و برنامه به انتخابات ورود پیدا کنند.

فولادگر در ادامه پیرامون احتمال نامزدی مهندس باهنر از طرف جامعه اسلامی مهندسین به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: ایشان تا به حال در مورد کاندیداتوری خود بحثی را مطرح نکرده ، اما احتمال دارد چنانچه قرار شد جریانها نامزد نهایی اعلام کنند، هر جزبی فرد مستقل خود را معرفی می کند از طرفی جمع بندی باید این باشد که همه روی یک فرد واحد اجماع کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در خصوص دیدگاه خود نسبت به شانس آقای روحانی و بطور کلی پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات آتی ابراز داشت: آنچه ما اطلاع داریم، ایشان به اتفاق همراهان درصدد تکرار ائتلاف سال 92 هستند و تصور می کنم روحانی به تنهایی قادر به پیروزی در انتخابات نباشد و با مدلی شبیه به چهار سال قبل از ظرفیت سایر طیف های اصلاح طلب در قالب ائتلاف بهره گیرد.

فولادگر پیش بینی کرد: جریان اصلاحات در نهایت روی گزینه آقای روحانی به نتیجه خواهد رسید و گمان نمی کنم نامزد دست به نقدی داشته باشند. آنچه که از عملکرد ایشان دیدم بر خلاف اینکه با گفتمان اعتدال به عرصه ریاست جمهوری ورود نمودند لیکن تا حد امکان میدان را برای اصلاح طلبان باز گذاشتند و ترکیب کابیه وی بیانگر این ادعاست، از این رو از وی حمایت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر فرض بر این بگذاریم دولت کنونی از اقبال اندکی برای کسب دوباره کرسی ریاست برخوردار باشد، از اصولگرایان چه شخصی را پیروز احتمالی این رقابت می داند، اظهار داشت: تاکون روی هیچ فرد خاصی به نتیجه نرسیده ایم به معنی بهتر حتی دوستان ما وارد مصادیق کاندید نهایی هم نشده اند و لذا واقعا نمی توان به صراحت در این مورد گمانه زنی کرد.

رییس پیشین کمیسیون نظارت بر اصل 44 قانون اساسی افزود: به طور قطع اعلام می دارم روی هیچ فردی برای نامزد نهایی بحث نشده و باید دید مسایل ماه های آینده چه شرایطی را رقم خواهد زد.

فولادگر در توصیه ای به آحاد جریانهای سیاسی کشور خاطر نشان کرد: نظر به خواست مقام معظم رهبری ضرروت دارد از ایجاد فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری کنیم تا انتخابات با آرامشی مطلوب ان شالله برگزار گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها