با آغاز پر هیاهوی عرضه کنسول نینتندو سوییچ با قابلیت های منحصر به فرد و البته قابلیت حمل و نقل بسیار خاص باعث شده بار دیگر نگاه ها به این دسته از گجت ها (کنسول های بازی قابل حمل) خیره شود. چند ماه قبل بود که شایعه شده بود انویدیا قصد دارد نسل جدید کنسول های گیمینگ شیلد را روانه بازار کند اما پس از آن خبر دیگری از این دستگاه منتشر نشد. امروز تصاویری توسط FCC منتشر شده که نشان دهنده طراحی نسل جدید کنسول های قابل حمل شیلد انویدیا هستند.
کد خبر: ۹۹۰۶۵۱
تصاویری از نسل جدید کنسول‌های بازی انویدیا شیلد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت افزار مگ، نسل اول انویدیا شیلد در سال 2013 معرفی شد و پس از آن دستگاه های دیگری نیز از همین خانواده روانه بازار شدند اما در طول سه سال گذشته خبری از بروزرسانی این ابزارهای گیمینگ نبود. تصاویری که امروز منتشر شدند که حاوی مشخصات فنی خاصی نیستند و تنها بر طراحی ظاهری دستگاه متمرکز شده اند. با این حال از آنجا که نینتندو سوییچ از پردازنده های اختصاصی تگرا ساخت انویدیا استفاده می کند، بعید نیست در آینده ای نزدیک شاهد بروزرسانی انویدیا شیلد نیز باشیم. آن طور که در تصاویر به نظر می رسد شیلد جدید از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبل نداشته و در صورتی که عرضه آن قطعی شود می بایست در انتظار ارتقای سخت افزاری آن باشیم.

از جمله مشخصات فنی نسل اول کنسول های قابل حمل شیلد می توان به سیستم عامل اندروید 4.2، پردازنده تلگرا 4 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم DDR3L، فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی فلش با پشتیبانی از کارت حافظه، نمایشگر 5 اینچی HD به همراه کنترل اختصاصی اشاره کرد که با قیمتی در حدود 200 دلار به بازار عرضه شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها