قاسم سلیمانی سردار رشید ایرانی خاری در چشم دولتمردان آمریکایی شد.
کد خبر: ۹۹۰۱۴۱
نقشه شوم آمریکایی‌ها برای سردار سلیمانی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، پیروزی‌های کامل و گسترده جبهه مقاومت در عراق و سوریه بر تروریست‌ها، خواری در چشم همپیمانان و حامیان داعش شده است.

ایران اسلامی که در جنگ علیه داعش جز پیشگامان و حامیان اصلی مردم مظلوم عراق به شمار می‌آید نیروهای زبده خود را برای نابودی کامل داعش به صورت کاملا داوطلبانه راهی جبهه‌های مقاومت می‌کند.

قاسم سلیمانی سردار رشید ایران اسلامی نیز با فرماندهی و مشاوره قدرتمندانه خود نقش زیادی در این پیروزی‌ها داشته است و بارها از سوی دولتمردان عراقی مورد تمجید قرار گرفته است.

حضور موثر این سردار ایرانی برای دولتمردان آمریکایی خوشایند نیست. در همین راستا مایکل روبین پژوهشگر موسسه امریکن انترپرایز که در زمینه دفاع از اصول و بهبود نهادهای آزادی آمریکایی و سرمایه داری دمکراتیک دولت محدود، بنگاه‌های خصوصی، آزادی و مسئولیت فردی، سیاست‌های دفاعی و خارجی هوشیارانه و مؤثر، مسئولیت پذیری سیاسی، و مباحثهٔ آزاد فعالیت زیادی را دارد از دولت جدید آمریکا خواسته تا سردار قاسم سلیمانی را بربایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
امریكایی احمق اكثر پیروزیی های عراق و سوریه علیه داعش و مدیون سرلشكر سلیمانی دلیر هستیم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
شهامت این كارو نداری .! انجام این كار یعنی ربایش تمام فرماندهان آمریكایی در خلیج فارس . مطمئن باش همه آنها رو كت بسته تحویل می دهیم .
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
زهی خیال باطل
نیكورزمنده بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
این نشان دهنده ترس زیاد امریكاست با بودن ایرانیهای قدرتمند ارزوی خود را به گور میبری .چنان زیر پاهایمان امریكارا له میكنیم .كه هرگز با هیچ دستگاهی نتوانند جمعش كنند.مرگ بر امریكا هرگز فراموش نمیشود.
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
زهی خیال باطل...

نیازمندی ها