کارت ویزیت به عنوان یکی از موثرترین و ارزانترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی محسوب می شود که اطلاعات مربوط به یک شخص و یا شرکتی را به زیباترین و ساده ترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
کد خبر: ۹۸۹۷۸۷
چگونگی چاپ کارت ویزیت اینترنتی

برای اینکه بتوانید اطلاعات تماس خود را به مشتریان خود بدهید، نیاز است که کارت ویزیت داشته باشید.

به گزارش سایت چاپ آقا، می توانید از طراحی و چاپ کارت ویزیت به عنوان تبلیغات استفاده کنید و با آن خود را به دیگران معرفی کنید.

بوسیله کارت ویزیت، اطلاعات مربوط به یک شخص و یا شرکتی را به زیباترین و ساده ترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد زیرا همیشه تبلیغات خوب و موثر است که باعث رشد، پیشرفت و گسترش کسب و کار شما می شود. و فرصت های شغلی به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می کند.

برای چاپ یک کارت ویزیت همیشه مراحل سفارش و پیگیری، برای مشتری بسیار وقت گیر و انرژی بر و دردسر ساز بوده است که در نهایت به دلیل عدم تعامل مناسب بین سفارش دهنده و سفارش گیرنده، اغلب این روش سفارش (سنتی) به نتیجه مورد قبولی برای مشتری نخواهد رسید.

برای سفارش و چاپ کارت ویزیت به این روش، مشتری باید پیگیر شرکت یا چاپخانه ای شود که نیاز او را برآورده کند.

این کار زمان و انرژی مخصوص به خود را می طلبد. مرحله استعلام قیمت برای کارت ویزیت مورد نظر خود با مشخصاتی که در نظر دارد نیز مرحله ای دیگر است.

لازم به توضیح است که این مرحله در صورتی کمی راحت تر پیش می رود که مشتری نیاز دقیق خود را از کارت ویزیتی که قرار است سفارش دهد بشناسد.

در غیر این صورت نیاز به مشاهده مشخصات انواع کارت ویزیت دارد که جز حضور در محل شرکت مقدور نیست در نتیجه این مرحله نیز وقت گیر خواهد بود.

ارسال طرح کارت ویزیت از طرف مشتری با دردسرها و تاخیرهای خود در دریافت آن مواجه خواهد بود زیرا یا به صورت حضوری یا ارسال پستی و یا بوسیله پیک انجام می شود که به جز صرف زمان مستلزم صرف هزینه هم خواهد بود.

اگر طرح کارت ویزیت ارسالی مشکلی برای چاپ داشته باشد این روند نیاز به تکرار مجددخواهد شد.

مشتری بعد از انتخاب کارت ویزیت چاپی مورد نظر با تیراژ و اندازه و هزینه اعلام شده، می تواند طرح خود را برای چاپ ارسال کرده یا در بعضی از سایت ها از امکان طراحی آنلاین استفاده کند.

البته امکان بارگزاری (آپلود) طرح نیز در بسیاری از این سایت ها به راحتی امکان پذیر است.

همچنین پشتیبانی های آنلاین و راهنما هم در این سایت ها وجود دارند که مشتری بتواند پیش از ارسال یا آپلود طرح خود از آن ها استفاده کرده و از خطاهای احتمالی در طرح خود باخبر شود. این امکانات در تسریع روند سفارش کارت ویزیت شما کمک زیادی می کند.

از مزیت های دیگر سفارش آنلاین امکان استفاده از خدمات پس از چاپ (گارانتی سفارش) است.

بسیاری از وب سایت های معتبر در زمینه چاپ آنلاین، این امکان را در اختیار مشتری قرار می دهند که در صورت مورد قبول نبودن چاپ انجام شده یا هرگونه مشکلی در چاپ، مشتری می می تواند سفارش خود را در درخواست مجدد به صورت رایگان دریافت کند.

مشتری می تواند به همان وب سایت سفارش چاپ آنلاین وارد شده و از طریق پشتیبانی مشتری، مشکل خود را اعلام کند.

پیگیری های لازم همیشه از طرف مسئول پشتیبانی وب سایت انجام شده تا در نهایت سفارش مشتری با درخواست او مطابقت یافته و رضایت وی برآورده شود.

منبع: سفارش چاپ آنلاین - چاپ آقا http://www.chapagha.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها