اختصاصی جام جم آنلاین / گزارش تصویری

عکس های نادر از دختران اوباما

باربارا و جینا بوش دختران دوقلو جرج دبلیو بوش نامه ای را خطاب به مالیا و ساشا اوباما نوشتند. آنها در بخشی از این نامه تاکید کردند: شما در این 8 سال فشار باورنکردنی بر دوش داشته و آن را پشت سر گذاشتید. والدین گرانقدرتان همانگونه که همواره انجام داده اند در فصل بعدی زندگی هم از شما حمایت خواهند کرد. ما هم همینطور.
کد خبر: ۹۸۹۴۳۳
نامه دختران بوش به دختران اوباما + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تایم، دختران دوقلو جرج دبلیو بوش که 35 سال دارند روز پنجشنبه 12 ژانویه نامه ای را خطاب به مالیا و ساشا دختران نوجوان باراک اوباما نوشتند که در سایت آنلاین تایم مگزین منتشر شد.در حالیکه دونالد ترامپ آماده اسباب کشی به کاخ سفید است ، این دو زن جوان مایل بودند به دو دختر نوجوان در مورد آینده و جهانی که پس از روز 20 ژانویه در انتظارشان خواهد بود، دلگرمی ببخشند.

باربارا و جینا بوش در ابتدا نوشتند: 8 سال پیش ما از شما روی پله های کاخ سفید استقبال کردیم. ما در چشمانتان هیجان و احتیاط را هنگامی که محل جدید اقامتتان را نگاه می کردید، دیدیم. ما ، شما را برای بازدید از اتاق لینکلن و اتاق هایی که به ما اختصاص داشت بردیم و کلیه کارکنان که با تمام وجود تلاش می کنند تا این محل تاریخی را خانه ای خانوادگی و راحت جلوه دهند، به شما معرفی کردیم.

دوقلوهای 35 ساله ادامه دادند: در 8 سال ، شما کارها و وظایف بسیاری را انجام داده اید. خیلی چیزها دیدید. (...) در مهمانی های رسمی شرکت کردید، پارک های ملی را کشف کرده، با رهبران جهانی ملاقات کردید و به شوخی های پدرتان هنگام مراسم عفو بوقلمون تنکسگیوینگ ( روز شکرگزاری) خندیدید. همه این کارها را با اینکه کودک بوده و به مدرسه می رفتید و با دوستان جدید می یافتید، انجام دادید. ما شاهد بزرگ شدن شما بودیم که از دخترانی کوچک به دخترانی جوان فوق العاده با آسودگی و ظرافت تبدیل شدید.

دختران جرج دبلیو بوش سپس به آینده پیش روی فرزندان اوباما اشاره کرده و از آنها خواستند هرگز روی این دوره باورنکردنی زندگیشان خط فراموشی نکشند.

خواهران دوقلو یادآور شدند: شما در حال پیوستن به یک کلوب جدید بسیار نادر هستید، کلوب فرزندان روسای جمهور سابق. شما زندگیتان را خواهید نوشت (...) ضمن حفظ دائمی تجربه این 8 سال. هرگز آدم های فوق العاده ای را که در کاخ سفید کار می کنند. هنگام ورود پدربزرگمان ( بوش پدر) به کاخ سفید ما 7 سال داشتیم ، فردی که از ما استقبال کرد و ما را از سرما نجات داد ، گل آرای کاخ بود و نانسی نام داشت. (...) 20 سال بعد همین همین نانسی بود که برای ازدواج جینا مسئولیت گل آرایی را به عهده داشت.

شما هم قدر نانسی خودتان را بدانید. ارتباط خود را با ماموران محافظ که مراقبت از شما را به عهده داشتند، حفظ کنید. ما هم می دانیم که همیشه چندان آسان نبود که دائم از سوی ماموران محافظ دنبال شویم اما آنها جانشان را برای ما به خطر می انداختند.

باربارا و جینا بوش از مالیا و ساشا اوباما خوستند که حداکثر استفاده را از زندگی بکنند ضمن به کارگیری تجربه منحصر بفردشان برای تغییر دادن اوضاع.

همانطور که همه می دانند ما یک زندگی بسته و صرفا خصوصی نداریم. خواسته هایتان را محقق کنید، به علائق تان بپردازید،‌ یاد بگیرید خودتان را بشناسید، اگر اشتباه کردید عیبی ندارد با اشتباه کردن آدم صاحب تجربه می شود. از همه چیزهایی که شانس دیدن آنها را داشته اید استفاده کرده تا به خودتان برای تغییر دادن شرایط به شیوه ای مثبت کمک کنید. سفر با والدین مان به ما چیزهایی به مراتب بیشتر از هر مدرسه دیگری آموخت، چشمانمان را به روی دنیای جدیدی با فرهنگ ها و ایده های متفاوت گشود.

دختران بوش در پایان نوشتند: شما فشار باورنکردنی را در کاخ سفید سپری کردید. شما سخت ترین انتقادها در مورد والدین تان را شنیدید، انتقادهایی ساختگی از سوی افرادی که هرگز با والدین شما ملاقات نکرده بودند. شما سرتان را بالا گرفتید در حالیکه والدین گرانقدرتان زیر فشار تیترهای جنجالی دروغین بودند. والدین تان که شما برای آنها مقدم از هر چیزی هستید، تنها دنیا را به شما نشان ندادند بلکه آن را به شما دادند. همانگونه که همواره این کار را کرده اند، آنها در فصل آینده زندگیتان از شما حمایت کرده و مشوق شما خواهند بود. ما هم همینطور.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
از هیچكدومشون خوشم نمیاد.
جابر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
درود بر چهار دختر سیاستمدار. بی نام ها بخوانند!
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
دخترای بوش كجا ودخترای اوباما كجا
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
بابا اینا كجاشون دوقلوه ؟
جان خودم یكیشونو تو بیمارستان عوض كردن

نیازمندی ها