اتحادیه وای فای (WFA) به تازگی تاییدیه وای فای یکی از گوشی های هوشمند جدید ساخت سامسونگ را صادر کرده است. به نظر می رسد که این تاییدیه مربوط به مدل 2017 سری گلکسی J3 باشد. هرچند بر خلاف اطلاعاتی که از این گوشی تا به حال به بیرون درز پیدا کرده، محصول مذکور مجهز به اندروید 7.0 نوقا است.
کد خبر: ۹۸۹۲۸۲
مدل 2017 گوشی گلکسی J3 مجهز به اندروید نوقا تاییدیه وای فای دریافت کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، بد نیست بدانید که سامسونگ از هفته ها پیش در حال آماده سازی مدل های 2017 سری گلکسی J خود است و یکی از آن ها قطعاً J3 است که شایعات زیادی در خصوص آن منتشر شده است. قرار بود در تاریخ 6 ژانویه، سامسونگ گوشی Galaxy J3 Emerge را تنها در آمریکا و از طریق قرارداد با اپراتورهای اسپرینت و ویرجین موبایل عرضه کند. این در حالیست که نام این اسمارت فون تا این لحظه در فروشگاه های آنلاین این اپراتورها دیده نمی شود. جالب است بدانید که در مشخصات اعلام شده، Galaxy J3 Emerge مجهز به اندروید 6.0 مارشمالو است و این گوشی از آخرین سیستم عامل گوگل که همان اندروید نوقاست، بهره نمی برد.

در هر صورت این نسخه جدید از گلکسی J3 که تاییدیه وای فای را دریافت کرده قرار است با بقیه گوشی های سری J3 امسال، از لحاظ نرم افزاری تفاوت داشته باشد.

نام درج شده از این اسمارت فون در پایگاه داده های اتحادیه وای فای، SM-J327A است که نشان می دهد احتمالاً این گوشی توسط اپراتوز AT&T به بازار عرضه می شود. سامسونگ معمولاً گوشی های خود را که برای اپراتورهای آمریکایی طراحی شده اند، با حرف مشخصی نام گذاری می کند. حرف A نماد AT&T، حرف V نماد Verizon، حرف T نماد T-mobile و حرف P نیز نماد Sprint است.

از جمله مشخصات گوشی گلکسی J3 مدل 2017 با نام SM-J327A می توانیم به نمایشگر 5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1280 در 720، پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 430 SoC، چیپ گرافیکی آدرنو 505، 2 گیگابایت رم و دوربین پشتی 8 مگاپیکسل اشاره کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها