سامسونگ سال هاست که مشغول طراحی نمایشگرهای تاشویی است که به سمت داخل تا می‌شوند و درنتیجه نمایشگر منعطف آنها در داخل قرار می‌گیرد. اما شایعات از طراحی نمایشگر جدیدی خبر دادند که به سمت بیرون تا می‌شود زیرا نتایج بررسی ‌های اولیه نشان می‌دهد که باز کردن نمایشگر تا شده به سمت بیرون برای چک کردن نوتیفکیشن‌ها و غیره، چندان راحت نیست.
کد خبر: ۹۸۹۲۷۱
گوشی تاشوی سامسونگ در حالت تا نشده احتمالا یک تبلت 7 اینچی خواهد بود + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، به این ترتیب مزیت نمایشگر تاشویی که به سمت بیرون باز می‌شود این است که صرف نظر از اینکه دستگاه در حالت تاشده یا باز قرار دارد، نمایشگر همواره در دسترس است. از سوی دیگر تحقیقات انجام شده برای تولید نمایشگری که به سمت داخل تا می‌شود، تولید این نمایشگر تاشو به سمت بیرون جدید را راحت‌تر کرده است.

شایعه جدیدی که در این زمینه منتشر شده از آماده سازی تجاری چنین دستگاهی تا سه ماهه سوم سال 2017 میلادی خبر می‌دهد که با شایعات قبلی درباره تاریخ عرضه نهایی این محصول مطابقت دارد. البته سامسونگ هنوز به صورت رسمی از تولید چنین دستگاهی خبر نداده است.


مطابق با تصاویر جدید، پنل نمایشگر این گوشی نسل جدید به سمت بیرون قرار دارد و در حالت باز ابعاد آن به 18 سانتی متر (7 اینچ) می‌رسد که بیشتر شبیه به یک تبلت خواهد شد. به این ترتیب کاربران می‌توانند گوشی هوشمندی با ابعادی معمولی داشته باشند، البته با ضخامتی کمی بیشتر نسبت به میانگین گوشی های فعلی، اما در مواقع نیاز برای مثال دیدن فیلم یا وب گردی، می‌توانند به سادگی تای گوشی خود را باز کرده و از نمایشگری بزرگتر استفاده کنند.

ال جی نیز در حال طراحی یک نمایشگر اولد منعطف است و به نظر می‌رسد که فناوری ال جی از سامسونگ پیشرفته تر باشد زیرا ال جی از همان ابتدا کارش را با طراحی نمایشگرهای تاشو به سمت بیرون آغاز کرده است.

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها