عضو شورای نظارت بر صداوسیما با مثبت ارزیابی کردن اقدام رسانه ملی در پوشش اخبار و تصاویر مرتبط با درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که رسانه ملی با پوشش مناسب ، بدخواهان را خلع سلاح کرد.
کد خبر: ۹۸۹۲۶۹
تمجید عضو شورای نظارت بر صدا و سیما از پوشش تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی / خناسان خلع سلاح شدند

"سید احسان قاضی زاده هاشمی" نماینده مردم فریمان در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان این مطلب افزود: در پوشش مراسم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسانه ملی عملکرد مطلوبی از خود نشان داد.

وی بدلیل آنچه که هوشمندی سازمان خواند از رویکرد صدا وسیما تشکر کرد و گفت: این امر بسیاری از بهانه جویان و خناسانی که بدنبال تخریب و تحریک مردم علیه نظام جمهوری اسلامی بودند را خلع سلاح کرد و این بزرگترین هنر صدا و سیماست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم از سازمان صداوسیما بعنوان جدی‎ترین سازمان در جهت اتحاد مردم یاد کرد و با اشاره به مشارکت اجتماعی روزهای گذشته گفت: صدا وسیما با نقش آفرینی خود موجب حضور پر شور جامعه در مراسم تشییع رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام شد که این از مؤلفه‎های قدرتمند حوزه رسانه‎ایست.

قاضی زاده هاشمی عملکرد سازمان در انعکاس مراسم مذکور را قابل پیش بینی توصیف کرد و افزود: در ارتباط با این موضوع رسانه با دعوت از چهره‎ها و جناح‎های مختلف سیاسی حضور پر حجمی داشت و این مهم نشان می‎دهد، صدا و سیما همچنان نقطه اتکای جریانهای گوناگون سیاسی برای ابراز عقاید و شنیدن سخن آنهاست.

قاضی زاده در تشریح برنامه‎های شورای نظارت قوه مقننه بر سازمان ابراز داشت: شورا دوهفته یکبار جلسه برگزار می‎کند و طبق برنامه دوشنبه هفته آینده اعضا با حضور رییس محترم و معاونت سیاسی رسانه ملی پیرامون مباحث انتخابات سال آینده تشکیل جلسه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
۰
۰
افراط، همواره و در همه موارد مذموم و منفور است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها