در حالی که روزهای آخر ریاست جمهوری اوباما رسیده و تا چندی دیگر دونالد ترامپ جای او را می‌گیرد ؛ جو بایدن نیز به تبعیت از اوباما به عنوان معاون رئیس جمهور از مسئولیت کنار برود اما پیش از پایان کارش، وی از نمایشگاه دیترویت دیدن کرد.
کد خبر: ۹۸۹۲۵۱
جو بایدن برای دوران بازنشستگی‌اش یک کوروت خواهد خرید!

به گزارش جام جم آنلاین ، بسیاری از دموکرات‌های آمریکا از اینکه آخرین روزهای کار اوباما و جو بایدن رسیده ناراحتند هرچند که در واقع از منظر شخصی، آن‌ها با پایان این برای مدت‌ قابل توجهی، استراحت خواهند کرد و وقت زیادی برای خود خواهند داشت. جو بایدن که از نمایشگاه خودرو دیترویت دیدن کرد، در این میان نگاهی به آخرین دستاوردهای صنعت کشورش داشت و به گفته برخی‌ها تصمیم خود را برای خرید یک خودرو نیز گرفت.

تصویر این خبر، بایدن را نشان می‌دهد که پشت یک دستگاه کوروت نشسته است که از یک پیشرانه 8 سیلندر V شکل سود می‌برد. او پس از این بازدید برای همه روشن کرد که می‌خواهد با پایان کار خود یک دستگاه کوروت بخرد. بایدن از کوروت حسابی خوشش می‌آید و پیش‌تر هم ویدئویی از او منتشر شد که پشت کوروت استینگ‌ری مدل 69 خود نشسته و لاستیک‌هایش را دود می‌کند!

حالا سوالی که برای دموکرات‌های علاقمند به خودرو پیش آمده این است که آیا بایدن می‌خواهد یک کوروت قدیمی و کلاسیک جدید بخرد یا اینکه به دنبال مدل 2017 آن است؟ خبرنگار سایت اتواولوشن در این خصوص حدس می‌زند که او به دنبال کوروت C7 نسخه Z06 برود.

علت ابراز چنین نظری از سوی خبرنگار اتواولوشن این است که، جو بایدن دو سال قبل در جریان یک سخنرانی گفته بود: «دلایل بسیاری وجود دارد که یک نفر برای رسیدن به ریاست جمهوری اقدام کند اما در این میان یک دلیل بسیار بزرگ هم هست که اینکار را نکند و آن این است که رئیس جمهور آمریکا نمی‌تواند به‌دلایل امنیتی پشت رول بشیند! و من شدیدا دلم می‌خواهد که سوار بر کوروت Z06، شتاب صفر تا صد 3.6 ثانیه‌ای را تجربه کنم».

افراد قدرتمندی وجود دارند که از نسخه Z06 خوششان می‌آید، مری برا رئیس اجرایی دفتر جنرال موتورز که از قدرتمندترین زنان در صنعت خودرو به شماره می‌رود نیز صاحب یکی از این کوروت‌هاست.

برخی‌ نیز گفته‌اند که جو بایدن احتمالا به سراغ نسخه کروک برود تا بتواند از صدای غرش موتور هشت سیلندر این مدل بیشتر لذت ببرد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مش كاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
۰
۰
كاش مسئولین ما هم از خودروهای داخلی خودمان استفاده كنند!

نیازمندی ها