بر خلاف اغلب سازندگان اصلی گوشی های هوشمند که عملکرد چشمگیری در سال 2016 نداشتند، هواوی از جمله خوب های سال گذشته بود و به عقیده ی برخی رسانه ها برترین سازنده ی تلفن هوشمند در سال گذشته بود.
کد خبر: ۹۸۸۸۸۴
تاریخ احتمالی معرفی پی 10 و پی 10 پلاس هواوی مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سخت افزار مگ، مطمئنا این سازنده ی چینی تلاش خواهد کرد تا روند مثبت خود را در سال جدید نیز بهبود بخشد و طبیعتا مهم ترین اقدام هواوی، معرفی پرچمداران ارزشمندی خواهد بود. هواوی سال گذشته دو تلفن پی 9 و پی 9 پلاس را وارد بازار کرد و توانست نزدیک به 12 میلیون دستگاه از این پرچمداران را به فروش برساند. این عدد نسبت به فروش سامسونگ و اپل بسیار کم بود اما رشد مثبت هواوی را تداوم بخشید. عرضه ی این پرچمداران در ماه آوریل سال گذشته رخ داد و پیش از آن نیز مدیر گروه تجارت مصرف کنندگان هواوی خبر داده بود که این دو پرچمدار در ماه مارس یا آوریل وارد بازار شوند.

شایعات حاکی از این دارند که هواوی این روند را برای پرچمداران سری پی سال 2017 خود نیز ادامه دهد. از مشخصات احتمالی هواوی پی 10 میتوان به استفاده از چیپست Kirin 960 به همراه 6 گیگابایت حافظه ی رم در این دستگاه اشاره کرد. این چیپست دارای 4 هسته ی قدرتمند Cortex A73 و 4 هسته ی کم مصرف Cortex A53 است و از پردازنده ی گرافیکی Mali G71 MP8 برخودار است. همچنین همکاری هواوی Leica برای ساخت دوربین دوگانه ی پرچمدار بعدی این کمپانی نیز ادامه خواهد داشت و دوربین این نسل کمی نسبت به دوربین دوگانه ی پی 10 بهبود خواهد یافت. از دیگر مشخصات احتمالی سری پی 10 میتوان به سنسور اثر انگشت تحت صفحه نمایش ، شارژ بیسیم و نمایشگر از دو طرف خمیده اشاره کرد.

در کنار پی 10 و پی 10 پلاس، نسخه ی ارزان قیمت پی 10 لایت نیز احتمالا قرار خواهد گرفت و دو گوشی هوشمند هواوی با اسم های رمز ویکی و ویکتوریا نیز فاش شده اند که پیش بینی میشود این دو مدل از سری گوشی های Nova هواوی خواهد بود. اما زمانی برای معرفی این دو گوشی مشخص نشده است. اما میتوانیم انتظار داشته باشیم که در ماه مارس ( اسفند) یا آوریل ( فروردین ) نسل بعدی پرچمداران هواوی رونمایی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها