یک زن چینی، 20 سال روده خود را در کیسه پلاستیکی حمل کرد چرا که هزینه جراحی آن را نداشت .
کد خبر: ۹۸۸۸۶۱
حمل روده، 20 سال در کیسه پلاستیکی+ عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل،‌ این زن 80 ساله چینی که یک بار در سال 1970 بر اثر یک بیماری تحت عمل جراحی قرار گرفته بود به دلیل فقر مالی و نداشتن هزینه عمل جراحی مجدد، 20 سال روده خود را در داخل کیسه ای پلاستیکی در داخل لباسش حمل می کرد .

شوهر این زن بازنشسته که در روستایی در چین زندگی می کند می گوید که وضعیت دردناک همسرش از زمانی شروع شد که بر اثر بی دقتی جراح، عفونت بعد از انجام عمل جراحی از سالها پیش در روده اش گسترش پیدا کرده و موجب چسبندگی بافتهای روده به هم شد و در نهایت زخم وی بازماند . البته پزشکان سه سال بعد توصیه کردند که عمل جراحی انجام شود اما آنها تابحال قادر به پرداخت هزینه نبودند .

این زن به وضعیت دردناک خود در دفع ضایعات و مایعات بدنش و زندگی فقیرانه و سخت خود اشاره کرده و می گوید که در این سالها با مسکنی که دکتر روستا تجویزکرده و هر روز مصرف می کند، توانسته این وضعیت را تحمل کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
۰
۰
معجزه س به خدا!!!!!!!؟مگه اینجوری هم میشه......!!!!!!!؟؟؟؟ زنهای ایرانی مقاومت رو ازین چینی های زبون بسته یاد بگیرین. من زن چینی میگیرم آخرش
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
۰
۰
بهنام خان البته شما مجازی ازهرملیتی زن بگیری ولی لطف كن خودت و به لحاظ سواد وسایر موارد به حدی برسونی كه وقتی رفتی خواستگاری جواب رد نشنوی واینجا به بقیه خانمها توهین نكنی.تاجایی كه مادیدیم آوازه آقایون ایرانی درخارج ازایران به حدی هست كه همه خانومهای خارجی مشتاق ازدواج با اونها هستند!
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
۰
۰
خواهرمحترم بنده توهین نكردم اما اگه خودت به اطرافت دقت كنی میبینی دخترا چقد نازشون زیاد هست. حوصله ی انجام كارهای خونه روندارن .بچه داری كردن هم رو كه جز وظایفشون نمیدونن! چه برسه به اینكه بخوان تحمل كنن
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
دخترهای خوب تا بخوای هستند مشكل اینه كه شماها فقط دنبال همین طیف دختران به قول شماها ناز وادا دار میرید .الان دختری كه ساده لباس بپوشه وبه قول شماها ناز و ادا نداشته باشه شما پسرها نگاه هم بهش نمی كنید. ببخشید ولی ما چیزی به اسم عرضه وتقاضا داریم.
مید این چاینا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
۰
۰
بی خود نیست كه دارن تمام دنیا رو قبضه می كنن ! آدم اینقدر مقاوم و خویشتن دار ؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها