ظاهرا محصولات جدید Razer در طول نمایشگاه CES 2017، توجه دزدان را تا حدی به خود جذب کرده است که مدیر عامل شرکت ریزر اعلام کرده که دو دستگاه Project Valerie در طی این نمایشگاه به سرقت رفته‌اند.
کد خبر: ۹۸۸۸۵۹
دو نمونه آزمایشی محصولات جدید ریزر به سرقت رفت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ کمپانی Razer، یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان تجهیزات گیمینگ PC در نمایشگاه CES 2017 از دو دستگاه پیشرفته جدید خود رونمایی کرد، که شامل یک لپ‌تاپ گیمینگ مجهز به سه نمایشگر 4K با نام Project Valerie و Project Ariana، یک پروژکتور هوشمند گیمینگ بود.

به گفته‌ مین لیانگ، مدیر عامل شرکت ریزر، دو نسخه آزمایشی از محصولات جدید این شرکت در طول نمایشگاه CES این هفته به سرقت رفته‌اند. ریزر این با گزارش این سرقت به اداره پلیس، در حال بررسی این اتفاق است.

این یک جاسوسی تکنولوژی است و در این مورد، ما به هیچ عنوان کنار نمی‌آییم. برای جرم‌هایی مانند این، مجازات سنگینی وجود دارد و هر کس دست به این کار زده است، به طور حتم باهوش نبوده‌ است.

از کسانی که در رویداد CES امسال شرکت کرده‌اند و یا هرگونه اطلاعاتی درباره سارق این دستگاه‌ها دارند تقاضا شده‌ است تا اطلاعات خود را از طریق ایمیل legal@rezerzone.com به اشتراک بگذارند. مین لیانگ همچنین اعلام کرده است که شرکت ریزر به اطلاعات درباره این سرقت 25000 دلار مژدگانی می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها