وداع با هاشمی روز میثاق ملی بود

شجاعی: رسانه ملی سنگ تمام گذاشت

قائم مقام وزیرکشور در امور بین الملل حضور میلیونی مردم و مسئولین در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی را روز میثاق ملی قلمداد کرد.
کد خبر: ۹۸۸۶۳۹
شجاعی: رسانه ملی سنگ تمام گذاشت

سید رمضان شجاعی در گفتگو با جام جم آنلاین افزود: اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری و حضور مردم و مسئولین از طیف ها و جناح های مختلف یک بار دیگر وحدت و همبستگی ملی را به تصویر کشید.

وی گفت: برخی بدخواهان و کینه توزان که هرزگاهی نقدی از سر بی انصافی می کنند باید این فرصت و فضای تعاملی را غنیمت شمرده و قدر این همدلی و وحدت ملی را بدانند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، هاشمی را مرد تاریخ معاصر انقلاب دانست و گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه او در حقیقت همایشی برای تجلیل و تکریم از مقام و یک عمر خدمات آن مرحوم به اسلام و انقلاب است. آن مرحوم دارای شخصیتی ملی و اعتدالی بود که نتیجه این مرام اخلاقی، حضور آحاد مردم و مسئولان از طیف های مختلف در مراسم تشییع پیکر ایشان بود.
قائم مقام وزیرکشور در امور بین الملل با اشاره به عملکرد موفق صدا و سیما در پوشش اخبار ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: رسانه ملی همراهی بسیار خوبی با مردم و مسئولین و خانواده مرحوم هاشمی داشته است و در خبررسانی سریع و صحیح به واقع سنگ تمام گذاشت که جای تشکر و تقدیر دارد.
شجاعی همچنین نظم و انضباط حاکم بر مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی را مرهون همکاری عموم مردم با نیروهای امدادی و انتظامی دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Sweden
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
۰
۰
بنده ایرانی و شیعه نیستم اما نمیدونم چرا ایشان را خیلی دوست داشتم من اونقدv سنگ دلم كه دلم برای كسی به اندازه رحلت آیت الله رفسنجانی نسوخته بود. دوست داشتم پای تابوتش باشم حیف كه نشد.اگه اومدم ایران اولین زیارت كه میكنم آرامگاه امام خمینی كبیر ( ره) و آرامگاه آ یت الله هاشیمی هست ان شاء الله.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها