پشتیببانی کامل اپلیکیشن های اندرویدی؛

تصاویر لو رفته از کروم بوک پلاس سامسونگ + عکس

پس از آنکه سایت Best Buy به اشتباه محصولی از سامسونگ را در فهرست محصولات خود قرار داد، مشخص شد که سامسونگ در تدارک عرضه کروم بوکی هیبریدی و مجهز به قلم استایلوس است. این کروم بوک شباهت های بسیاری با کروم بوک ایسوس دارد که از نمایشگری 12.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل برخوردار است. این محصول سامسونگ احتمالا Chromebook Plus نام دارد، که از مشخصات آن اطلاعی در دست نیست. در هر حال، در تصویر مشخص است که این کروم بوک لپ تاپی نازک و تمام فلزی است که احتمالا در گروه محصولات 12 تا 13 اینچی قرار می گیرد و از پورت USB-C ویک درگاه کارت حافظه برخوردار است.
کد خبر: ۹۸۶۸۲۲
تصاویر لو رفته از کروم بوک پلاس سامسونگ + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، با افت فروش تبلت های اندرویدی، گوگل سخت در تلاش بوده تا سیستم عامل کروم خود را از قابلیت های لمسی بیشتری برخوردار کند تا بتواند با محصولات هیبریدی مانند سرفیس مایکروسافت و آیپدپرو اپل رقابت کند. برای این منظور این سیستم عامل با اپلیکیشن های اندرویدی سازگار شده و از مدیریت ذخیره و قابلیت های رسم و نقاشی در اپلیکیشن Keep کروم بوک برخوردار شده است. بدین ترتیب این کروم بوک از استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد.


در تصویر دیگری با محصول دیگر سامسونگ که احتمالا Chromebook Pro است آشنا می شویم که مدل دیگری مبتنی بر سیستم عامل کروم است و از نمایشگری با رزولوشن بالا برخوردار است. امیدواریم به زودی و در جریان کنفرانس خبری سامسونگ در CES 2017، اخبار دقیق تری در خصوص این محصولات به دست آوریم.با توجه به تاکیدی که گوگل بر توسعه اندروید و سیستم عامل کروم در تبلت ها و محصولات هیبریدی آینده دارد ممکن است با محصولات مشابهی از سایر کمپانی ها نیز روبرو شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها