چند سالی است که سایتهای ارائه دهنده تخفیف جایی را در بین مخاطبان شبکه های اجتماعی برای خود دست و پا کرده اند، اما سایت مدیکال آف اولین سایتی است که در حوزه تخصصی پزشکی تخفیف خدمات را ارائه می دهد و علاوه بر منحصر به فرد بودن در این زمینه، با نظارت بر خدمات ارائه شده آنرا تضمین کرده و باعث می شود مردم با خیال راحتتری از تخفیف های ارائه شده در زمینه سلامت و پزشکی در این سایت بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۸۶۴۹۸
مدیکال آف اولین سایت تخصصی ارائه دهنده تخفیف در حوزه سلامت و پزشکی

از آبان سال 1395 به همت دکترسید محمدعلی متشرعی و همکارانشان در مجموعه مدیکال آف اولین سایت مربوط به تخفیف در حوزه سلامت و پزشکی به آدرس www.medical-off.com افتتاح شد.

به همین بهانه دیداری داشتیم با آقای دکتر متشرعی مدیر عامل و آقای دکتر شیرازی مشاور بازاریابی و تجارت الکترونیک مجموعه مدیکال آف که آنچه در زیر می خوانید چکیده ای از گفتگو با این دو عزیز در سومین ماه فعالیت این سایت است.

عکس دکتر متشرعی و دکتر شیرازی

دکتر سید محمد علی متشرعی پزشک عمومی مدیریت سایتهای مدیکال آف و مدیکال ادز را عهده دار هستند و آقای دکتر رضا شیرازی مدرس دانشگاه و دکترای حرفه ای کسب و کار بعنوان مشاور بازاریابی و تجارت الکترونیک سایتهای فوق مشغول به فعالیت هستند.

به گفته دکتر شیرازی آنچه که منجر به ساخت و طراحی سایت مدیکال آف توسط دکتر متشرعی و همکارانشان شده است توجه به نیازمندیهای مردم در حوزه سلامت با توجه به بعضا مشکلات مالی برای خدمات گیرندگان بوده است بر این اساس در این سایت خدمات ارزشمند پزشکی را بدون افت کیفیت در اختیار مخاطبین قرار داده اند.

دکتر شیرازی افزود : علاوه بر این ، سایت مدیکال آف نقش ویترین معرفی پزشکهای حاذق این مرزوبوم که شاید کمتر شناخته شده باشند رابر عهده دارد.

متخصصان و پزشکان برای بهتر دیده شدن و ارتباط بهتر با مشتریان می توانند ضمن تماس با مسئولین سایت خدمات خود را برای ارائه در معرض دید عموم قرار دهند.

نکته مهم از نظر دکتر شیرازی در مورد مدیکال آف این است که آنچه برای این مجموعه ارزشمند است ارائه دهندگان خدمات حتما از نظر صلاحیت مورد بررسی قرار گرفته و پزشکان معتبر و مورد تایید خدماتشان در سایت قرار می گیرد که این امر می تواند خیال مخاطبین را از بابت صحت و کیفیت خدمات ارائه شده راحت کند.

ضمنا یکی از نوآوریهای سایت مدیکال آف قسمت بلاگ این سایت است که بعنوان یک مرجع اطلاعات خدمات پزشکی فعال است.

بعنوان مثال علاوه بر اینکه خدمات جراحی بینی در این سایت ارائه میشود در قسمت بلاگ می توان تمامی اطلاعات راجع به این عمل، مزایا و مضرات و دیگر اطلاعات را کسب نمود.

بطور کلی بخش بلاگ یک مرجع اطلاعات کامل پزشکی است که راجع به تمامی خدمات ارائه شده در سایت نیز اطلاعات لازم را ارائه می دهد که پیشنهاد می کنیم برای تکمیل اطلاعات پزشکی حتما به این قسمت سایت سر بزنید.

به گفته دکتر متشرعی مدیریت مجموعه مدیکال آف، شاید سایتهایی که قبلا به صورت گذرا به بحث تخفیف در حوزه پزشکی می پرداختند بیشتر در زمینه زیبایی فعال بوده اند، آنهم نه بصورت تضمین خدمات برای مشتری، اما مدیکال آف علاوه بر پوشش تمامی حوزه های پزشکی حتی در حوزه عملهای جراحی نیز خدمات ارائه می دهد یا بعنوان مثال بعضی از بیماران دیابتی پس از مدتی به علت بیماری قادر به حس اعصاب پا نیستند و یا به اصطلاح پزشکی دچار نوروپاتی دیابتی میشوند، این امر مشکلات جدی را به همراه دارد اما در سایت مدیکال آف تخفیف اسکن اعصاب پا برای این بیماران با تخفیف هفتاد درصدی وجود دارد.

دکتر متشرعی افزود : با توجه به گرانی خدمات پزشکی قصد ما این بود مردم بصورت مستقیم حتی در صورت نداشتن بیمه بتوانند از خدمات تخفیف دار پزشکی استفاده کنند و از آن طرف نیز پزشکان می توانند خدمات خود را با توجه به بازار رقابتی در این سایت ارائه کنند. از طرفی هم تلاش شده است به صورت مولتی مدیا در بخش بلاگ اطلاعات پزشکی را به ساده ترین صورت در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

آنچه کار دکتر متشرعی و همکارانشان را ارزشمند تر از گذشته جلوه می دهد این است که ایشان علاوه بر کار آفرینی برای حدود بیست و پنج نفر بطور مستقیم در یک حوزه جدید توانسته اند در عمل اقتصاد مقاومتی را در این زمینه محقق کرده و عملا بستری فراهم نمایند که هم مردم بعنوان خدمات گیرنده و هم پزشکان و صاحبان خدمات پزشکی به عنوان ارائه دهنده خدمات از این سایت منتفع شده و سود ببرند.

عکس دسته جمعی همکاران مجموعه

مجموعه مدیکال ادز و مدیکال آف در شبکه های اجتماعی نیز علاوه بر ارتباط مستقیم با مردم اقدام به ارائه اطلاعات مهم و دسته اول پزشکی نموده است که آدرس تلگرام آن @medicaloff و آدرس اینستاگرام instagram.com/medicalloffcom می باشد.

عزیزانی که علاقمند به استفاده از خدمات مذکور در این سایت هستند می توانند به آدرس اینترنتی www.medical-off.com مراجعه و یا با تلفن 88500520 و همچنین پست الکترونیکی info@medical-off.com تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها