رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف تاکسی پراید با پلاک شهرستان با بیش از 13 میلیون تومان خلافی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۱۰۷
پرایدی که 13 میلیون تومان خلافی داشت

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ظهر امروز مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده خیابان مطهری یک دستگاه تاکسی پراید را به دلیل ارتکاب تخلف متوقف کردند.

وی با اشاره به بررسی سوابق تخلفات پلاک این خودرو، خاطرنشان کرد: در استعلام به عمل آمده از پلاک این تاکسی که پلاکش متعلق به یکی از شهرستان‌ها بود مشخص شد که این خودرو 13 میلیون و 98 هزار تومان جریمه معوقه دارد.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره بیشترین جرایم ثبت شده برای این خودرو، اظهار کرد: ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد، صحبت با تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی و ... از جمله بیشترین جرایم این خودرو بوده است.

سرهنگ جبارزاده اضافه کرد: برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تمامی خودروها و وسایل نقلیه دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه در صورت رویت توسط ماموران پلیس متوقف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا زمان پرداخت جریمه در پارکینگ خواهد بود که این پراید نیز توسط ماموران توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی با تاکید بر اینکه تاکسی‌های پلاک شهرستان‌ها اجازه ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک را ندارند، گفت: تنها تاکسی‌های تهران می‌توانند وارد محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک شده و اگر تاکسی دیگر شهرها وارد این محدوده شود توسط دوربین‌ها جریمه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها