رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: یک شرکت مسافری در بیرجند به دلیل تصادف منجر به فوت 2مسافر ناوگان تحت پوشش این شرکت که آذر ماه 95رخ داد، برای مدت 9 ماه تعطیل شد.
کد خبر: ۹۸۵۹۰۷
شرکت مسافری در بیرجند 9 ماه تعطیل شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اعلام کرد: پس از بروز یک فقره تصادف خودروی تحت پوشش شرکت مورد نظر در محور بیرجند - سربیشه موضوع در کمیسیون ماده 12 آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده 31 قانون رسیدگی شد.

مهدی گرجی ادامه داد: این موضوع در کمیسیون تخلف رانندگی مطرح شد که به علت سهل انگاری و کوتاهی در انجام وظیفه محوله (نبود کنترل و بازدید فنی شرکت) رای به تعطیلی شرکت داده شد.

وی تصریح کرد: علی رغم وقوع برخی تصادف، ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل نظارت مدیران شرکت ها بالاتر از ناوگان شخصی است و آمار تصادف ناوگان عمومی در دوره 8 ماهه امسال 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد.

به گفته گرجی با ساز و کارهای قانونی و نظارت اعمال شده فرآیند رسیدگی به تخلف احتمالی شرکت ها و رانندگان از طریق کمیسون های ماده 11و 12در استان و کشور رسیدگی می شود.

در حال حاضر 37 شرکت مسافربری در استان فعال است و سالانه حدود سه میلیون نفر مسافر با ناوگان عمومی جابجا می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها