کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

فعالیت سامانه بارشی در مناطق زاگرس مرکزی

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از اواخر امروز در بخش هایی از زاگرس مرکزی شاهد بارش باران خواهیم بود.
کد خبر: ۹۸۵۱۱۷
فعالیت سامانه بارشی در مناطق زاگرس مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اصغری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما افزود: براساس آخرین اطلاعات هواشناسی بارش ها بیشتر در خرم آباد، بروجرد، تویسرکان و کوهرنگ به وقوع می پیوندد البته در مناطق البرز مرکزی هم بارش هایی خواهیم داشت که به صورت پراکنده است.

وی گفت: با این همه از بعدازظهر امروز ابرهای باران زا مناطق بیشتری را در بر می گیرند و استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری ، شمال شرق خوزستان ، ارتفاعات کرمانشاه و ایلام مناطقی هستند که بستر برای بارش ها مهیاست.

کارشناس هواشناسی افزود: همین وضعیت در استانهای مرکزی مانند مرکزی، قم، تهران و کمی شرقی تر مانند خراسان رضوی بارش ها بصورت پراکنده رخ می دهد.

وی درباره اینکه آیا این بارش ها باعث کاهش آلودگی هوا می شود گفت: بارش ها به صورت موقتی از میزان آلودگی هوا می کاهد اما عامل اصلی کاهش آلودگی هوا وزش باد است که این اتفاق از روز دوشنبه بعدازظهر برای تهران، اصفهان و تبریز به وقوع می پیوندد.

اصغری درباره وضع هوای تهران هم افزود: آسمان پایتخت نیمه ابری و غبارآلود و در بعدازظهر با بارش پراکنده باران همراه خواهد بود و دمای تهران در گرم ترین زمان 13 درجه و در سردترین زمان 5 درجه بالای صفر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها