حسین خرازی با اعلام ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی گفت: در این هفته مراسم گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس به همراه ویژه برنامه بزرگداشت شهدای مدافع حرم در تالار شیخ صدوق (ره) این آستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۴۸۵۷
ضریح آستان مقدس حضرت عبدالعظیم تعویض می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،«حسین خرازی» رییس اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی با اعلام ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی اظهار داشت: برنامه‌های ویژه ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی به مدت یک هفته از روز جمعه با برگزاری دعای ندبه شروع شده است و روزهای آتی با ویژه برنامه‌های متنوع ادامه دارد.

وی با بیان اینکه‌ مردم گره ناگسستنی با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم دارند، گفت: شنبه شب پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم الحسنی در برج میلاد به اهتزاز در خواهد آمد و خادمین آستان مبارک حضرت عبدالعظیم ویژه برنامه‌ جمع خوانی را در برج میلاد به اجرا در می آورند.

خرازی همچنین از آغاز کار ساخت ضریح جدید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی خبر داد و گفت: مقدمات ساخت ضریح جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی صورت گرفته است و هم‌اکنون کار ساخت این ضریح در حال انجام است، امیدواریم طی چند سال آینده بتوانیم کار تعویض این ضریح را انجام دهیم.

رییس اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی بیان کرد: مراسم گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس و ویژه برنامه بزرگداشت شهدای مدفون در آستان مقدس و مدافعان حرم در تالار شیخ صدوق (ره) برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: افتتاح دفتر رسانه ملی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام با حضور آیت الله محمدی ری شهری و دکتر عسکری، رییس سازمان صدا و سیما در شب ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم علیه السلام که با این اتفاق پوشش رسانه‌ای و پخش مراسم و برنامه‌های آستان مقدّس با لینک مخابراتی بین آستان مقدس و صدا و سیما بصورت مستقیم برقرار خواهد شد، انجام می‌شود.

رییس اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی افزود: برنامه محفل انس با قرآن در سطح روستاهای اطراف شهرری یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است. در این راستا، اساتید قرآن کریم، در مساجد این روستاها حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های قرآنی ویژه‌ای را به اجرا در می آورند.خرازی ادامه داد: عیادت از بیماران بیمارستان‌های رازی، هفتم تیر، فیروزآبادی، آیت الله کاشانی (ره) و آسایشگاه کهریزک در ایام هفته بزرگداشت میلاد، با حضور خادمین آستان مقدس انجام خواهند شد.

وی تصریح کرد: ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری جذاب در طول ایام هفته ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی در نظر گرفته شده که روزانه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها