معاون استاندار خوزستان تاکید کرد:

نوسازی مسکن در مناطق نفت‌خیز تا پایان سال

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر 195 واحد مسکن جهت ساکنان مناطق الوده به نفت در مراحل نهایی ساخت قرار دارند که باید تا پایان اسفند امسال تکمیل شوند.
کد خبر: ۹۸۴۸۴۴
نوسازی مسکن در مناطق نفت‌خیز تا پایان سال

به گزارش جام جم آنلاین از خوزستان، فرامند هاشمی زاده اظهار کرد: امروز مشکلات شهرک ۱۴۰۰ واحدی پیش بینی شده برای ساکنان مناطق آلوده و همچنین وضعیت مناطق آلوده به نفت مورد بررسی قرار گرفت که سالهای متوالی این پروژه در دست اجرا بوده و اکنون ۱۹۵ واحد آماده شده است اما بدلایل ناهماهنگی بین بعضی ادارات خدماتی در اجرای کارهای زیربنایی مشکلاتی به وجود آمده است.

وی افزود: با توجه به تصمیمات استاندار خوزستان در سفر قبلی، امروز ما پیرامون پیگیری تصمیمات گرفته شده به شهرستان آمدیم تا این تصمیمات مجددا پیگیری شود و از نزدیک مشکلات شهرک در حال ساخت برای مناطق الوده را ببینیم تا با هماهنگی خوب بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

هاشمی زاده تصریح کرد: خوشبختانه امروز با کمک همه مدیران به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و همه کارهایی که باید دستگاه‌های اجرایی انجام دهند را مرور کردیم و در بعضی قسمت‌ها شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی هستیم و برعکس بعضی بخش‌ها پیشرفت خوبی نداشته است و باید تا پایان اسفندماه ساخت ۱۹۵ واحد دیگر به پایان برسد.

وی عنوان کرد: همچنین در تلاش هستیم تا مشکلات آب، تلفن، درمانگاه و مدرسه در این شهرک حل شود تا مردم با خیالی آسوده‌تر در این شهرک ساکن شوند و شاهد اسکان شهروندان ساکن مناطق آلوده مسجدسلیمان در این شهرک باشیم.

هاشمی زاده ادامه داد: امروز خوشبختانه به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و همه مشکلات این شهرک را بازدید و بررسی کردیم و در تلاش هستیم تا با همکاری همه عوامل بزودی شاهد رفع این مشکلات در این منطقه باشیم.

علی عسگر ظاهری، نماینده مسجدسلیمان در رابطه با مصوبات این جلسه اظهار کرد: برای ادامه طرح جابجایی مناطق آلوده مسجدسلیمان یک بازنگری صورت گرفت که مناطقی که آلودگی و غیرقابل سکونت بودن‌شان تائید شده جابجا شوند و مناطقی که فاقد آلایندگی در حد قابل سکونت هستند به مردم اعلام و مجوز ساخت و ساز برای ساکنین این مناطق صادر شود.

وی افزود: در جلسه شهریورماه 95 که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، برای تحویل 195 واحد در شهرک ولیعصر(عج) وظایف دستگاه‌های مربوطه تعیین شد و در بازدید امروز از محل شهرک مقرر شد فضای آموزشی موردنیاز شهرک ولیعصر(عج) تا مهرماه سال آینده بهره‌برداری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها