رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد؛

امدادرسانی به هزار و ۹۶۴ نفر گرفتار برف و کولاک

جاده هراز پس از چند ساعت بسته شدن بر روی خودروهای عبوی به خاطر سیلاب انباشت گل و لای در سطح جاده ، شامگاه چهارشنبه با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شده است.
کد خبر: ۹۸۴۱۰۳
جاده هراز باز شد

این جاده پرتردد کشور عصر امروز به خاطر ورود سیلاب و شن و ماسه و گل و لای در کیلومتر 50 و حد فاصل تونل های 8 و 9 بسته شده بود.

به گزارش جام جم آنلاین، سرپرست پلیس راه مازندران امشب به ایرنا گفت که هم اکنون تردد خودروها در جاده هراز از سر گرفته شده است.

سرهنگ محمدرضا خسرویان اضافه کرد : در زمان بسته شدن جاده ، حجم زیادی از ترافیک خودرویی به طول بیش از پنج کیلومتر در پشت محدوده انباشت شده بود که با هدایت عوامل پلیس راه و نیروهای راهداری به سمت آمل حرکت داده شدند.

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان آمل هم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : حدود 20 نفر ازعوامل راهداری این اداره با به کارگیری چندین دستگاه ماشین آلات راهسازی برای پاکسازی سطح جاده از انباشت نخاله به مدت بیش از سه ساعت تلاش زیادی داشتند.

یوسف جغتا افزود : نخاله های ناشی از سیلاب بیش از 200 تا 300 متر از طول جاده هراز را به عرض 20 متر در حد فاصل بین دو تونل 8 و 9 مسدود کرده بود.

وی گفت : خوشبختانه سطح جاده اکنون به طور کامل پاکسازی شد و تردد خودروها در جریان است.
جغتا در عین حال به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین رانندگی کنند تا حوادثی پیش نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها