اردشیر نوریان در گفتگو با جام جم آنلاین تأیید کرد:

شکایت اعضای کمیسیون امنیت ملی از کریمی قدوسی

در روزهای گذشته، نماینده مشهد اظهاراتی منتسب به وزیر خارجه که در یک جلسه خصوصی با اعضای کمیسیون مطرح شده بود منتشر کرد، حال در پی این اقدام اعضای کمیسیون در هیات نظارت رفتار نمایندگان مجلس طرح شکایت کرده‎اند.
کد خبر: ۹۸۴۰۰۰
شکایت اعضای کمیسیون امنیت ملی از کریمی قدوسی

"اردشیر نوریان" با صحت این موضوع به جام جم آنلاین گفت: در واکنش به اقدام نسنجیده آقای کریمی قدوسی، روز گذشته در صحن مجلس بیانیه‎ای به امضا بیش از دو سوم اعضای کمیسیون رسید.

وی در خصوص مفاد این بیانیه تصریح کرد: نمایندگان کمیسیون مربوطه از مراجع ذی صلاح نسبت به این موضوع درخواست رسیدگی نموده‎اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم، در پاسخ به این سوال که نظر به محتوای محرمانه سخنان ظریف آیا انتشار آن جرم محسوب می‎شود گفت: جواب اجمالی این است که اظهارات وزیر محترم خارجه فارغ از اینکه دارای چه مضامینی بوده، درز مطالب از یک جلسه محرمانه توسط هر کسی تخلف قلمداد می‎گردد.

نوریان با تأکید بر حرکت اشتباه کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: علاوه بر این، ایشان سخنان ظریف را بصورت گزینشی و ناقص مطرح کرده، لذا این مسئله، تصویر نادرستی از اظهارات رییس دستگاه دیپلماسی در جامعه بوجود آورده است.

وی افزود: آقای ظریف در جلسه مذکور نسبت به استراتژی مذاکره و بحث برجام نقدی نداشتند و بلکه وی در مورد یکی از مواضع خود در مورد تحریمهای ایسا اعلام نظر کرده بودند، لذا ادعای عضو محترم کمیسیون خلاف واقع ارزیابی می‎شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
۰
۰
این روزها همه چیز محرمانه شده........ملت نامحرمند!!!!
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
۰
۰
آقایان به فكر مردم باشید . مردم در وضع بد اقتصادی قرار دارند و یكی از بدترین دوران اقتصادی را دارند سپری می كنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها