هشت متهمی که به اتهام معاونت در قتل یک راننده اتوبوس در شهرستان ورامین دستگیر و بازداشت شده بودند، با صدور قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند.
کد خبر: ۹۸۳۸۷۸
آزادی ۸ متهم پرونده قتل راننده اتوبوس در ورامین

به گزارش جام جم آنلاین، عسگر قاسمی آقباش وکیل متهمان این پرونده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: حدود ساعت 5 بامداد روز 13 خرداد سال 93 یک راننده اتوبوس به ضرب گلوله در روستای حیدرآباد از بخش شریف‌آباد شهرستان ورامین کشته می‌شود و پس از وقوع این حادثه، خانواده مقتول مدعی می‌شوند با اعضای یک خانواده بر سر معامله یک زمین کشاورزی اختلاف داشتند و بارها مقتول را به مرگ تهدید کرده بودند.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: با دستور دادستان دادگستری بخش شریف‌آباد ورامین، 8 نفر از اعضای خانواده مورد ادعای اولیای دم مقتول، دستگیر و برای این افراد به اتهام مشارکت در قتل، کیفرخواست صادر می‌شود اما دادستان شهرستان ورامین با توجه به اینکه مقتول با یک گلوله جان باخته و امکان مشارکت هر هشت نفر در قتل وجود نداشته، به کیفرخواست ایراد می‌گیرد.

قاسمی آقباش توضیح داد: بازپرس در مقام رفع نقص به طور تصادفی برای یکی از متهمان اتهام مباشرت و برای سایرین اتهام مشارکت را در نظر می‌گیرد و پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌شود که قاضی عزیزمحمدی (قاضی وقت شعبه) به کیفرخواست ایراد می‌گیرد و آن را برای رفع نقش به دادستانی بازمی‌گرداند.

وکیل مدافع متهمان این پرونده اضافه کرد: پس از بازگشت پرونده به دادسرا و انجام تحقیقات مجدد، سه نفر دیگر بازداشت و برای آنها به اتهام مشارکت در قتل، کیفرخواست صادر می‌شود و پرونده دوباره به دادگاه باز می‌گردد.

قاسمی آقباش گفت: نهایتاً با توجه به مسائلی که در پرونده وجود داشت، امروز (چهارشنبه) هشتم دی 95، دستور آزادی هشت متهم پرونده که به مشارکت در قتل متهم بودند، صادر و متهمان با تودیع وثیقه 200 میلیونی آزاد شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناصر ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
۰
۱
هشت نفر با هم همدست میشوند وقاتل بین آنها پنهان میشه وخون مقتول بیچاره پایمال میشه. بعضی از قوانین باید اصلاح شوند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها