قاضی پور درباره پاره کردن برنامه ششم :

نه به لایحه اعتراض داشتم و نه به آقای لاریجانی!

ماجرای اختلاف دو وزارتخانه بهداشت و رفاه بر سر منابع مالی این روزها همچنان در حال افزایش است .و معلوم نیست که بالاخره چگونه به پایان خواهد رسید . آنچه مسلم است هریک از این دو وزارتخانه در دفاع از خود حرف هایی دارند که در جای خود شنیدنی و حتی قابل قبول است .این اختلاف ها به جایی کشیده شده است که حتی بحث ادغام این دو وزارتخانه را نیز به مجلس کشانده است .
کد خبر: ۹۸۳۷۸۵
دولت اختلاف دو وزارتخانه بهداشت ورفاه را حل نماید / وزارت رفاه وبهداشت ادغام نمی شود

از این رو نادر قاضی پور در گفت وگو با جام جم آنلاین در پاسخ به این پرسش که ماجرای ادغام دو وزارتخانه بهداشت و رفاه به کجا کشیده شده است ،گفت :پرونده ادغام این دو وزارتخانه مسدود شده و فعلا دیگر مطرح نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دامنه دار شدن این اختلافات از نحوه اجرای طرح تحول سلامت انتقاد کرد و افزود:وزیر بهداشت در اجرای این طرح اشتباهات زیادی مرتکب شده است .در واقع ایشان بدون توجه به منابع مالی وچگونگی تامین آن فقط هزینه ها ومصارف این وزارتخانه را بالابرده است .

وی گفت:اکنون دعوا واختلاف این دو وزارتخانه بسیار شدید است و در این میان دولت موظف است این اختلاف را حل نماید . همانگونه که وزارت رفاه به بهداشت بدهکار است دولت نیز به تامین اجتماعی بدهکار است لذا دولت می تواند با پرداخت بدهی های خود به تامین اجتماعی مشکل طلب وزارت بهداشت را نیز حل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که بحث استیضاح یکی این دو وزیر نیزدر مجلس مطرح است افزود:مجلس قصد استیضاح وزرای این دو وزارتخانه را ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مارال
Spain
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
۰
۰
پس استیضاح وزیر راه چی شد؟ فاجعه قطار یادتون رفت؟ اون 45 كشته شده آدم نبودن؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها