به تازگی گزارش‌هایی از مشکل سخت‌افزاری آیفون 7 پلاس اپل منتشر شده است که قابل تعمیر نیست و احتمالا باید گوشی تعویض شود.
کد خبر: ۹۸۳۴۱۴
آیفون 7 پلاس مشکل سخت افزاری جدی دارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، اگر یک آیفون 7 پلاس جذاب و براق خریده‌اید و از آن لذت می‌برید، احتمالا باید از این به بعد به دوربین دستگاه خود به شکل دیگری نگاه کنید، چرا که برخی از کاربران مشکلی جدی را از فبلت جدید اپل گزارش کرده‌اند که تنها راه حل آن، جایگزینی با یک دستگاه جدید است.

این مشکل به سخت‌افزار دوربین مربوط می‌شود. در وب‌سایت رددیت موضوعی با عنوان «دوربین‌های آیفون 7 پلاس در حال نابودی» ایجاد شده و یکی از کاربران نوشته است:

وقتی اپلیکیشن دوربین را اجرا می‌کنم فقط با پیش‌نمایش یک تصویر سیاه‌رنگ روبرو می‌شوم و گاهی اوقات می‌توانم عکاسی کنم، ولی تصویر نهایی به سبز یا بنفش متمایل است. یک بار نیز پیامی با عنوان «فوری! آیفون باید خنک شود» نمایش داده شد، اما دستگاه حتی در حد کم هم داغ نبود.

یکی دیگر از کاربران نیز مشکل مشابهی را گزارش کرده است و برخی از گوشی‌ها به دلیل مشکل سخت‌افزاری توسط اپل جایگزین شده‌اند. این در حالی است که دوربین تعداد اندکی از آیفون‌های 7 نیز با یک ماژول دوربین جدید تعمیر شده است. به نظر می‌رسد اپل از این موضوع باخبر و در حال بررسی مشکل است. هنوز هیچ بیانیه‌ی رسمی منتشر نشده است.

چگونه پیغام خطای Emergency iPhone needs to cool down را بر‌طرف کنیم؟

اگر هر کدام از نشانه‌های بالا را مشاهده کردیم، بهتر است به نمایندگی مجاز تعمیر محصولات اپل مراجعه و در صورت تعمیر نشدن دستگاه، آن را با یک نمونه‌ی جدید جایگزین کنید. به نظر می‌رسد این مشکلی نیست که کاربر بتواند آن را برطرف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها