بسیاری ها هستند که برای متفاوت بودن دست به کارهای عجیبی می‌زنند، حتی اگر در مطبوعات به سُخره گرفته شوند. و در میان ستارگان دنیای سینما و موسیقی این افراد خیلی بیشتر به چشم می خورند.
کد خبر: ۹۸۳۳۷۲
مسخره‌ترین لباس سلبریتی‌های جهان+تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ایده جمع کردن این لباس‌ها و عکس‌ها از جایی شکل گرفت که در یکی از خبرهای عجیب درباره مرد پولدار اهل افریقای جنوبی خواندیم که لباسی از پول برای خودش درست کرده و با همان هم به مراسم مختلفی که برگزار می‌شد، می‌رفت.

در ادامه به این فکر کردیم کم نیستند افرادی که حتی در موقعیت‌های رسمی و خاص هم با ظاهری عجیب و متفاوت ظاهر می‌شوند و در مواردی با خیال اینکه زیباتر شده‌اند، تنها دستمایه‌ای برای ستون‌های طنز رونامه‌ها و سایت‌ها می‌شوند. البته بعضی‌ها هم هستند که از خاص بودن به طرو کلی لذت می‌برند! مانند لیدی گاکا، خواننده و مدل آمریکایی که هربار متفاوت‌تر و عجیب‌تر از قبل ظاهر شده است. در این لیست هم دو تصویر از لباس‌های او را می‌بینید! شاید بعضی از افراد لیست را نشناسید، اما آن‌ها افراد شناخته شده‌ای در حوزه تخصصی خودشان هستند که لباس نامناسبی را برای حضور در برنامه‌های رسمی انتخاب کرده‌اند. البته نباید از این نکته بگذریم که ایرانی‌ها هم چنین تجربه‌هایی دارند و نشان داده‌اند که در مراسم مختلف خوب می‌توانند لباسی که برای آن برنامه مناسب نیست را انتخاب کنند.

وین دیزل
نام اصلی‌اش مارک سینکلر وینسنت است و از معروف‌ترین فیلم‌هایی که بازی کرده، مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین است. از وین دیزل با توجه به تیپ ظاهری و هیکلی که دارد، انتظار می‌رود با لباس‌های مردانه‌تری در مراسم حاضر شود که به نظر می‌رسد خودش این‌طور فکر نمی‌کند و یک‌بار با دامن چرم مشکی حضور پیدا کرده است.


لیدی گاگا
نام کامل این هنرمند استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا است و به عنوان خواننده، ترانه‌سرا، آهنکساز و بازیگر امریکایی فعالیت می‌کند. لیدی گاگا به جز اینکه سبک کاری متفاوتی دارد و بارها به دلیل فعالیت‌های هنری‌اش مورد توجه قرار گرفته است، اما او از آن دسته از افرادی است که لباس‌هایش هم همیشه مورد توجه بوده و متفاوت پوشیدن‌هایش را در همه جمع‌ها می‌توان دید.


تیلدا سوئینتون
کاترین ماتیلدا «تیلدا» سوئینتن بازیگر و مدل انگلیسی است، او از آن دسته از افرادی است که معمولا لباس‌هایی متناسب با شرایطی که در آن حاضر می‌شود، می‌پوشد، اما به نظر می‌رسد این‌بار برای متفاوت بودن لباسی را انتخاب کرده که چندان هم مناسب نیست.


جرد لتو
جرد جوزف لتو بازیگر، خواننده، نوازنده یک گروه گروه راک امریکایی است. او در بازیگری هم جوایزی را در اسکار و گلدن گلوب بدست آورده است و پیش از اینکه به عنوان نوازنده مشغول به کار شود، مدل بوده است. با اینهمه چندان هم در لباس پوشیدن خوش سلیقه نیست.


نئول فیلینگ
نئول فیلینگ هنرمند، موسیقیدان، کمدین و نویسنده انگلیسی است که به نظر می‌رسید در این برنامه خیلی سردش شده که چنین لباسی را انتخاب کرده است.


هنری هلند
هنری هلند طراح لباس انگلیسی است که به نظر می‌رسد لباس‌هایی که طراحی می‌کند را اول خودش بر تن می‌کند و پیش از این کسی آن‌ها را نپوشیده است!


بث دیتو
ماری بث پترسون خواننده و آهنگساز شاخه راک است و تیپ‌های متفاوت او را می‌توان در مراسم مختلف دید، با این‌حال این‌بار او خیلی غیرمتعارف‌تر از همیشه ظاهر شده است.


ویل
ویلیام جیمز آدامز جونیور که به اختصار با نام ویل.آی.ام شناخته می‌شود، رپر، موسیقی‌دان، ترانه‌سرا و بازیگر امریکایی است. ویلیام کار طراحی مد و لباس نیز انجام میدهد و عمده شهرت او بخاطر پوشیدن لباسهای عجیب می باشد که بوسیله خود او طراحی شده است.


پالوما فیت
پالوما موسیقی‌دان بریتانیایی است که با لباس عجیب و متفاوتی در یکی از مراسم حاضر و سوژه خبرنگاران و عکاسان شده است.


بیورک
بیورک گومندسودواتیر که با نام بیورک شناخته می‌شود، آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرای اهل ایسلند است که البته در چند فیلم هم بازی کرده است. لباس بنفش و عجیب او را در تصویر می‌بینید.


ریلان کلارک
راس ریچارد که با نام ریلان شناخته می‌شود، بازیگر، مدل و خواننده بریتانیایی است که گاهی بسیار متفاوت لباس می‌پوشد.


فارل ویلیامز
از خواننده‌های شناخته شده امریکایی است که آهنگ‌هایش در سراسر دنیا بسیار محبوب است، آقا ویلیامز به طور کلی لباس‌های خوبی می‌پوشد، اما در یکی از برنامه‌ها شلوارک به همراه کت و البته پاپیون بزرگی که بسته بود، بسیار جلب توجه می‌کرد.


کتی پری
کاترین الیزابت «کیتی» هادسن خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر امریکایی است که به خاطر لباس‌های عجیب متفاوتی که می‌پوشد، معروف است. اما لباس سراسر گل او بسیار عجیب‌تر از معمول به نطر می‌رسید.


نیکی میناژ
اونیکا تانیا ماراژ که با نام نیکی میناژ شناخته می‌شود.خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر امریکایی است که در یکی از رماسم با لباس شنل قرمزی حاضر شده بود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها