گوشی های انعطاف پذیر و تاشونده می توانند تکامل قابل توجهی در طراحی گوشی های هوشمند به حساب آیند و در واقع نسل بعدی این گوشی ها باشند.
کد خبر: ۹۸۱۹۱۳
اولین گوشی‌های انعطاف‌پذیر جهان تا سال ۲۰۱۸ وارد بازار می‌شوند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، Kolon کمپانی بزرگی است که نقش مهمی در تولید و توسعه این تکنولوژی دارد و جز پنج تولید کننده برتر این نوع محصولات تا سال ۲۰۱۸ به حساب خواهد آمد. پیش بینی می شود که آن ها بتوانند تا سال ۲۰۱۹ محصولات منحصر به فردی را تولید نمایند و ۲۰ درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند کره ای را از آن خود کنند.

شما ممکن است از صنایع Kolon چیزی نشنیده باشید، اما این شرکت به معنای واقعی کلمه تنها شرکت فعال حال حاضر در جهان به شمار می رود که پلی آمید بی رنگ مورد نیاز برای فیلم های انعطاف پذیر را جایگزین ورق های شیشه ای سفت و سخت کرده و آن را تولید می کند.

این شرکت می گوید که اولین نسل از گوشی های تاشونده، که احتمالا ممکن است در سال آینده روانه بازار شوند، دارای شعاع خمیدگی پنج تا یک میلی متری هستند. با این که اندازه اول ایده آل تر است، اما ساخت هر دو صفحه نمایش امکان پذیر می باشد و می توانند تقریبا تمام لمسی باشند. با توجه به مسائل ایمنی، شرکت های فناوری به احتمال زیاد برای اولین بار از شعاع خمیدگی ۵ میلی متر استفاده می کنند و سپس به تدریج شعاع دستگاه را کمتر می نمایند.

انتظار می رود که پلی آمید انعطاف پذیر بی رنگ تولید شده توسط Kolon برای اکثر دستگاه های تاشونده در آینده نزدیک استفاده شوند. این شرکت کره ای موفق به توسعه این تکنولوژی در ماه آگوست سال جاری شد و قصد دارد که آن را برای حدود ۱۰۰ میلیون واحد از گوشی های تاشونده در سال ۲۰۱۸ تولید کند. البته تولید انبوه این محصول هزینه های سنگینی دارد که شاید Kolon به تنهایی از پس مخارج آن بر نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها