عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر عدل اسلامی بخواهد درباره سران فتنه اجرا شود چیزی کمتر از چندین اعدام در انتظار آنها نخواهد بود و امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رأفت اسلامی است نه جفا در حق آنها.
کد خبر: ۹۸۱۶۲۹
ذوالنور:جایگزین رفع حصر آزادی نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته تهران ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی آخرین میخ را بر تابوت فتنه کوبید هر چند که نظام استکبار برای براندازی و اسقاط نظام‌های غیرهمسو به دنبال براندازی نرم و خاموش است و جنبش موسوم به جنبش سبز نیز برای این منظور برنامه‌ریزی شده بود.

ذوالنور با اشاره به تشکیل کمیته صیانت آرا از سوی فتنه‌گران 9 ماه قبل از انقلاب تصریح کرد: آنها اعتماد عمومی و اعتبار ملی یک نظام سیاسی را هدف گرفتند و به دنیا اعلام کردند ما به نظام خود اعتماد نداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران فضایی را درست کردند تا امر بر مردم مشتبه شود که گویا تقلبی اتفاق افتاده است و عده‌ای تحت تاثیر آن به کف خیابان‌ها بیاید، گفت:‌وقتی مردم دروغ‌ها و حمایت نظام سلطه و آمریکا را از سران فتنه دیدند از هادیان فتنه اعلام انزجار کردند.

وی با بیان اینکه برخی از تریبون نظام سوءاستفاده کرده و موضوع رفع حصر سران فتنه را مطرح می‌کنند، افزود: اگر کسی بگوید که امام حسین (ع) حر را بخشید باید ابتدا توضیح دهد چه وجه اشتراکی بین حر و سران فتنه وجود دارد در حالی که هنوز سران فتنه اظهار ندامت نکرده‌اند.

ذوالنور با اشاره به ایجاد دوقطبی، ایجاد امید برای نظام سلطه و زمینه‌سازی برای تحریم‌ها از سوی آمریکا پس از فتنه خاطرنشان کرد: تحریم‌هایی که امروز مردم سختی آن را به دوش می‌کشند مرهون اقدامات سران فتنه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اگر عدل اسلامی بخواهد درباره سران فتنه اجرا شود چیزی کمتر از چندین اعدام در انتظار آنها نخواهد بود و امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رأفت اسلامی است نه جفا در حق آنها. چرا که اگر حصر برداشته شود جایگزین آن آزادی نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها