اعضای داوطلب خانه ایرانی شهر ری همزمان با میلاد رسول اکرم (ص)، در یک طرح امدادی جهادی برای کودکان محروم ساکن در حاشیه شهر ری، حمام و سرویس بهداشتی ساختند.
کد خبر: ۹۸۱۵۴۱
دانشجویان داوطلب در شهر ری حمام و سرویس بهداشتی ساختند + عکس

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، اعضای داوطلب خانه ایرانی شهر ری - از مراکز جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) – پس از 5 سال حضور و ارائه خدمات آموزشی، پزشکی، تغذیه ای، ورزشی به کودکان محروم مناطق مختلف شهر ری، این بار اقدام به ساخت یک دستگاه سرویس بهداشتی و حمام در محل سکونت خانواده های بلوچ در منطقه جاده ورامین شهر ری کردند.

جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) بک سازمان مردم نهاد است که از سال 1387 فعالیت های خود را به طور رسمی در زمینه رفع معضلات اجتماعی و کاهش فقر در حوزه کودکان کار و محروم از تحصیل آغاز کرد. این موسسه هم اکنون دارای 35 مرکز در کشور است که این مراکز را "خانه ایرانی" می نامند.

مهسا منوچهری، مسئول مددکاری خانه ایرانی شهر ری در مورد وضعیت زندگی کودکان در این منطقه گفت: محل سکونت کودکان فاقد امکانات اولیه زندگی از جمله آب آشامیدنی، گاز، حمام و جاده می با شد و این کودکان در بدترین شرایط زندگی به سر می برند. همین عدم دسترسی به حمام باعث بوجود آمدن بیماری هایی مانند شپش و بیماری های پوستی می شود.

منوچهری افزود: با کمک گرفتن از خیرین برای تهیه مصالح اولیه کار ساخت و ساز را شروع کردیم. مصالح ساختمانی و آبگرمکن توسط خیرین اهدا شد و کار ساخت و ساز را دانشجویان داوطلب موسسه با همکاری ساکنان منطقه انجام دادند.

وی بیان کرد: هنوز تعداد زیادی از خانواده ها هستند که نیاز به امکانات اولیه دارند و ما از مردم و خیرین درخواست کمک و همراهی داریم.

از کلیه عزیزانی که قصد همکاری داوطلبانه و یا کمک مالی به این طرح را دارند درخواست می شود با شماره تماس روابط عمومی خانه ایرانی شهر ری 09193707783، 33412494 تماس بگیرند یا به آدرس این مرکز به نشانی شهر ری، شهرک علائین، خیابان مصطفی خمینی، کوچه ولیعصر، کوچه هرمز، پلاک 5 مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها