این روزها بار دیگر اسم عجوزه استعمار انگلیس ورشکسته نفاق و دورویی، بمناسبت سفر نخست وزیر آن به منطقه خلیج فارس و اظهارات وقیحانه و مداخله جویانه او به همراه وزیر خارجه‎اش بر سرزبانها افتاده است.
کد خبر: ۹۸۰۶۷۷
روایت یک قرن سیاهی در کارنامه استعمارگر پیر

در حقیقت کیست که نداند حداقل طی دو سه قرن اخیر انگلیس چه جنایات سهمگینی را علیه مردم مسلمان این منطقه بخصوص ایران روا نداشته است . از قتل قایم مقام فراهانی تا شهادت سردار بزرگ سازندگی ایران میرزاتقی خان امیر کبیر که با توطئه مشترک میررا آقاخان نوری مزدور انگلیس و ملکه مهدعلیا مادرناصرالدین شاه صورت گرفت.

کیست که نداند دو فرقه ضاله و منحط بهاییت و همچنین وهابیت را برای ایجاد تفرقه و انحراف بین مسلمین ایجاد کرد تا مانع درخشش چهره تابناک اسلام ناب محمدی (ص) شود و مسلمین درسایه وحدت و یگانگی و پابداری و هوشیاری نگذارند استعمارگران و در رأس آنان انگلیس خبیث به غارت و چپاول ثروتهای خدادادی مردم مسلمان بپردازد وجالب است که بدانیم همزمان با پیدایش نفت در ایران و عربستان این پدیده شوم(ایجاد فرق ضاله بهایبت/وهابییت) اتفاق می افتد.

و کیست که نداند چگونه بر موج نهضت اصیل و ظلم ستیز مشروطه خواهی مردم سوارشده و توسط مزدورانی نظیر تقی‎زاده و محمدعلی فروغی و کسروی و هدایت تحت عنوان تجدد خواهی و فرنگ مآبی و روشنفکری نهصت اصیل مشروطه مشروعه مردم را به بیراهه کشاندند.چه دیگهای پلویی که روزانه درسفارت انگلییس پخته نشد و باپهن کردن روزانه سفره اطعام مشغول عوام فریبی و مصادره دستاوردهای نهضت مردمی بنفع خویش بودند.

و کیست که نداند سلسله خبیثه پهلوی و سعودی را در ایران و سرزمین حجاز انگلیس خبیث بنیاد نهاد. کیست که نداند با کودتای انگلیسی سید ضیا طباطبایی مهره خود فروخته و مزدور انگلیس و با اشاره آیرون ساید ژنرال انگلیسی میرآخور اصطبل انگلیسی‎ها رضاخان قلدر قزاق برسر کار آمد و شجره خبیثه پهلوی بنیاد نهاده شد وسرآغاز یکدوره سیاه و تاریک طی یک قرن اخیر برای ایران شد.

و کیست که نداند حکومت ملی دکتر مصدق با کمک عوامل خود فروخته ای نظیر فضل الله زاهدی و با همکاری مشترک انگلیس و امریکا سرنگون شد و با کودتای ننگین 28مرداد نهضت ملی نفت به فراموشی سپرده شد و با کمک ونفوذ گسترده عوامل بهایی نظیر کریم ایادی و عباس هویدا در دربار شاه دوران سیاهی رابرای ایران معاصر رقم زدند .

اینها گوشه کوچکی از جنایات بزرگ این کفتار پیر استعمار گر انگلیس در حق مردم منطقه وبخصوص ایران مظلوم هست و امروزه بار دیگر به شکل بسیار خطرناکتری باز دستهای خبیث، مرموز و جنایتکار این عجوزه استعمار از آستین بیرون آمده و با دمیدن در بوق و کرنای اختلافات مذهبی و فرقه‎ای بین مسلمین چنین دریای خون و قساوت و ترور و وحشت را بین ابنای امت واحده محمدی براه انداخته است.

شیعه انگلیسی و تکفیری وهابی مسلک که دو روی یک سکه اند را با همکاری مثلث شوم امریکایی اسراییلی سعودی راه انداخت و با صرف هزینه‎های هنگفت مالی اطلاعاتی فکری و انسانی چنان فضای خونینی را بین امت اسلام ایجاد کرد که ترمیم چنین گسست خونباری سالیان درازی به طول خواهد کشید.

شیعه انگلیسی که سران و متفکرین آن درلندن و تحت سیطره و چنبره سازمانهای جاسوسی انگلیس زندگی می‎کنند آنچنان بی محابا و عریان به مقدسات برادران اهل تسنن اهانت می‎کنند که دل هرانسان آزاده و فهیمی را بدرد می‎آورد و از طرف دیگر محصولات همین شیعه انگلیسی را برای عوامهای اهل تسنن بازپخش می‎کنند و ماده احتراق بسیار ارزشمندی را برای دم و دستگاه صنع امریکایی انگلیسی تکفیری صهیونیستی تهیه کرده تا قساوتهایی که در تاریخ کم نظیراست توسط آدمکشان جلاد داعشی وامثالهم علیه مسلمین چه شیعه و چه سنی باجرا گذاشته شود.

واقعا با اندک تاملی چه تفاوت و تمایزی بین شیعه انگلیسی و تکفیری امریکایی اسراییلی می توان قایل شد الا اینکه اینها دو روی یک سکه و لازم و ملزوم هم برای دریدن وپاره پاره کردن جسم امت واحده می باشند.

البته دلیل خلق تکفیر امریکایی و تشیع انگلیسی بسیار واضح و روشن است. اینها طی سالیان گذشته از انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری در توحید صفوف مسلمین ضربات مهلکی را خورده اند.

محور مقاومت از جنوب لبنان تا شام و نینوا وحجاز و یمن ضربات دردآور و کشنده ای را برآنان وارد کرده است. اگر یک روزی رژیم خبیث صهیونیستی یکه تاز بود وهر جنایتی را مرتکب می‎شد امروزه این سگ وحشی توسط مجاهدین مقاومت مهار شده است. اگر سگهای دست آموزی امثال شاه و صدام وسادات و مبارک و بن علی در راستای اهداف شوم استعمارگران به غارت ثروتهای ملی و خدادای مسلمین بودند به یمن آرمانهای بلند انقلاب اسلامی وندای وحدت بخش امام خمینی (ره )و مقام معظم رهبری مردم منطقه بیدارشده و آنان را به قعر جهنم فرستاده است.

تردیدی نیست در عصر بیداری ملتها و شکوفایی و رشد فهم ملتهای اسلامی بزودی دوباره امت واحده یکپارچه براین حوادت تلخ و سنگین و بسیار دردآور غلبه خواهد کرد و جنایتکاران را برسر جای خود خواهد نشاند کما اینکه تارو پود شیطانی آنان را درحلب درهم پیچید.

تفرقه و دو دستگی در جامعه اسلامی باعث شکست و برباد رفتن امکانات و خالی شدن بساط زیر پای مسلمین و جسور شدن دشمن گرگ صفت برای حمله است بنظر می‎رسد امروز از حاکمان خبیث سعودی ستر عورت شده و همه به عیان دیدند چگونه آل خبیث و وحشی سعودی دست دردست آل صهیون جنیاتکار و جانی که به قوم پیامبر کش معروفند بیرحمانه به پیکر مسلمین وبلاد اسلامی تاختند و چه جنایتهای وحشتناک از قبیل سربریدن و تجاوزهای وحشتناک ناموسی و رحم نکردن به کودک و پیر و زنان بی پناه مرتکب شدند.

دیدند که هیچ فرقی بین سنی و شیعه قایل نیستند و باز بشارت می‎دهیم امت اسلامی بزودی این قصابان جانی را درموصل مثل حلب به زباله دان تاریخ خواهد انداخته و پیکره امت اسلامی را ازلوث وجودشان پاک خواهدکرد.

...و بدستور خداوند حکیم که فرمود: «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» عمل خواهد کرد در این حوادث سهمگین عمیقا به معنا و جوهر این آیه شریفه رسیدند که فرمود «وان تفرقوا فتفشلوا و تذهب ریحکم».

بشارت می دهیم که باردیگر وحدت به پرچمداری محورمقاومت به پیکر زخم خورده امت اسلامی باز خواهد گشت «ونریه قریبا بعون الله».

احمد دستمالچی - سفیر پیشین ایران در لبنان و اردن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها