انتقاد آیت الله مکارم شیرازی به وزیر بهداشت:

بیمارستان‌های خصوصی می‌تازند

آیت ا... مکارم شیرازی گفت: خدمت به استان قم، خدمت به کل کشور و مذهب تشیع است.
کد خبر: ۹۸۰۲۴۹
بیمارستان‌های خصوصی می‌تازند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار با وزیر بهداشت گفت: بیمارستان فرقانی پس از 20 سال به دست ما امروز به بهره برداری می‌رسد و من امیدوارم خدمت رسانی جامعه پزشکی به استان قم بی شتر شود زیرا کار کردن برای این شهر مقدس خدمت به کل کشور و مذهب تشیع است.

وی بیان کرد: خدمت به استان قم هیچ تبعیض نبوده و باید افراد عمومی جامع این مساله را قبول کنند.

آیت ا... مکارم شیرازی با بیان اینکه بیمه‌ها سر ماه حق زحمه خود را دریافت اما بدهی خود را نمی‌پردازند، ادامه داد: خبر ساخت بیمارستان جمکران مخصوص بانوان یک کار خوبی است و مردم نسبت به مسائل پزشکی خوشبختانه خوشایند هستند.

وی تصریح کرد: برخی از بیمارستان خصوصی می‌تازند اما بیمارستان‌های دولتی خدمت خوبی به مردم ارائه می‌دهند و من امیدوارم هر چه سریعتر مشکل بیمه‌ها برطرف شود.

این مرجع تقلید اظهار کرد: بیمارستان ولی عصر یکی از مراکز درمانی خوبی است که 19میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد و به همین میزان به مردم بدهکار است و من امیدوارم که مطالبات بیمه به موقع پرداخت شود.

مکارم شیرازی با بیان اینکه من امیدوارم صندوق بیمه مثل صندوق فرهنگیان نشود و متاسفانه بعضی از اولویت‌ها در سر جای خود قرار دارند، گفت: مسائل اقتصادی از رشد قابل خوبی برخوردار بوده است اما باید تلاش‌های در جهت رفع مشکلات پزشکی انجام شود.

وی ادامه داد: مساله پزشکی یکی زا مسائل مهم است و اکنون دولت فکرش به مسائل سیاسی مشغول کرده و به نظر من نباید به حرف‌ها در فضای توجهی کرد و دولت باید اساس کار خود را خدمت به مردم بکند و با برطرف مشکلات در عمل جواب این افراد را در فضای مجازی بدهد.

این مرجع تقلید گفت: درمانگاه جمکران از نظر تجهیزات کامل نشده و من امیدوارم در انجام تفاهم با خیرین این بخش تکمیل شود و بیمارستانی که مخصوص بانوان است هرچه سریعتر احداث شود.

آیت ا... مکارم شیرازی افزود: کشورمان به عنوان پرچم دار مبارزه با تروریسم برای بار اول کنگره جهانی را برگزار کرد و ما باید با حفظ وحدت سطح معارف، فرهنگ و مسائل پزشکی را بالا ببریم.
وی تصریح کرد: امیدواریم بیمارستان 1000 تختخوابی نیز ساخته شود، قطعا با اتمام این طرح خبر خوبی به مردم برسد؛ در مجموع مردم نسبت به مسایل پزشکی خوشحال هستند؛ در گذشته شرایط سخت‌تر بود، البته امروز نیز بیمارستان‌های خصوصی در این عرصه می‌تازند.
این مرجع تقلید بیان کرد: در این بین مشکلاتی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به بیمه اشاره کرد که در این عرصه مشکلاتی وجود دارد؛ امروزه مطالبات بسیاری در عرصه بیمه وجود دارد، زیرا آنها حق بیمه را سریعا می‌گیرند، ولی در اعطای هزینه این بیمه به بیمارستان‌ها مشکلات و تاخیر وجود دارد.
آیت ا... مکارم شیرازی اظهار کرد: نخست وزیر انگلستان نزد یک شیخ نشین عربی می رود و برای خوشایند آنها، یک مشت حرف های بی معنا می زند.
وی افزود: او برای کشوری مثل ما که در چند جبهه علیه تکفیری ها تلاش می کند و علمی و عملی با آنها مبارزه می کند، برای اینکه از آنها پول بگیرد هر دروغی که خواست بیان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها