پوستری در فضای مجازی دست به دست می شود مبنی براینکه امروز عصر قرار است تجمعی در اعتراض به اقدامات دولت ترکیه در شهر حلب مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شود.در این پوستر با شعار همه می آییم در محکومیت دولت داعش پرور ترکیه ،مردم ایران به تجمع در مقابل سفارت ترکیه فرا خوانده شده اند.
کد خبر: ۹۸۰۲۱۶
تجمع در مقابل سفارت ترکیه غیرقانونی است / با قانون شکنان برخورد می شود

به گزارش جام جم آنلاین ،سید حسین هاشمی استاندار تهران در گفت وگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه هیچ مجوزی از سوی استانداری تهران برای برگزاری این تجمع صادر نشده است گفت: این تجمع مجوز ندارد و در صورت برگزاری طبق قانون با آن برخورد می شود.

در این پوسترکه نامی از تهیه کنندگان آن برده نشده ، آمده است امروز دوشنبه 29 آذر ساعت 16 درمقابل سفارت ترکیه در تهران و همزمان در تبریز مقابل کنسولگری این کشور جمع خواهیم شد.

همچنین به‌دنبال تحولات اخیر حلب ، تعدادی از اعضای خانواده تروریست های تکفیری محاصره شده در حلب مقابل کنسولگری ایران در استانبول تجمع کردند.

قرار بود اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهو امروز سفری به ترکیه داشته باشد که به گفته سخنگوی وزارت خارجه کشورمان این سفر لغو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
۰
۰
لابد حق با تركیه است كه كشور ما اینقدر انفعالی با موضوع برخورد میكنه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
برادر من نمیشود ك در این اوضاع قمر در عقرب مدام پاچه این و اونو گرفت كمی خویشتن داری بد نیست.اقدامات دولت تركیه بر كسی پوشیده نیست لكن عمل به موقع و به اندازه می طلبد.
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
۰
۰
انقدر آب به آسیاب دشمن نریزید!!!!، تجمع در مقابل سفارت هیچ كاری رو پیش نمی بره .خدایا...
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
۰
۰
باید مردم هم در محكومیت رزیم تركیه شریك باشن/// باید راهپیمایی كنیم و ضربات سنگین پاهایمان به گوش تروریست پرورها برسه/// امریكای شغال در حلب مثل اب گندیده ای دور ریخته شدی
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
دولت تركیه به هیچ وجه تروریست پرور نیست علاوه بر این با تروریست ها مبارزه داشته
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
لعنت خدا و تمام فرشتگان خدا بر ابرقدرتها كه ما مردم ساده لوح رو به جون هم انداختن و توی كاخ سفید و كرملین و كوفت لندن و پاریس و پكن به ریش ما می خندن كجائید ای شهیدان خدائی بلا جویان دشت كربلائی.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
ازكی تا حالا تركا دستشون به زدن رفته .خدا سرشاهده.فقط اجازه بدن.دودقیقه.بالای سرشون.میشینیم.مردم بسه دیگه.تركیه نرید.نرید.بریدهرجایی دیگه......

نیازمندی ها