سرکرده یکی از گروه‌های اراذل و اوباش در جشن مختلط به دام افتاد

دستگیری 44 مرد و زن در پارتی شبانه در مشهد+عکس

صدها نفر از نوجوانان و جوانان انگلیسی شب ها به خیابان ها رفته و به بهانه عید کریسمس تا صبح مشغول مصرف نوشیدنی های الکلی می باشند که این امر موجب هرج و مرج در انگلیس شده است.
کد خبر: ۹۷۹۹۸۴
پارتی شبانه هرج و مرج آفرید + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جام نیـوز، وب سایت انگلیسی دیلی میل در گزارشی از شهرهای انگلیس در آستانه عید کریسمس نوشت: صدها نفر از نوجوانان و جوانان انگلیسی شب ها به خیابان ها رفته و به بهانه عید کریسمس تا صبح مشغول مصرف نوشیدنی های الکلی می باشند که این امر موجب هرج و مرج در انگلیس شده است.


این روزنامه نوشت: در خیابان های شهر منچستر دیده می شود که زن ها و مردهای زیادی به خاطر مصرف بالای نوشیدنی های الکلی روی زمین افتاده اند و در بسیاری از موارد نیز درگیری های شدیدی بین جوانان رخ می دهد. بسیاری از پرسنل امنیتی مجبور هستند دختران جوان را بلند کرده و آنها را به منزلشان برسانند.

دیلی میل افزود: این پارتی ها در بسیاری از شهرهای انگلیس در آخرین جمعه سال دیده می شود و هر ساله این جشن ها به خشونت کشیده می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
۰
۰
باسلام:خداراشكر كه ما دركشورمان پارتی نمیتوانیم داشته باشیم.چون كلمه پارتی یك عبارت بیگانه است ودرفرهنگ ما اصلا وابدا جایی ندارد.فارسی را پاس بداریم.
كارمند مفلس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
عجب ، پارتی كلمه بیگانه است ؟
راست می گویی هم خكلمش بیگانه است و هم خود پارتی .
اصلا ما چیزی به نام پارتی در ایران نداریم .
مرسی از روشنگریت پاس دار فارسی

البته یادم رفت خیلی كلمات رایج ما بیگانه است ، و بنا به فتوای شما آنها هم اصلا در ایران موجود نیستند . مرسی ، شكرا جزیلا ریال تنك یو ، گراتزیه و ...
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
پارتی اصطلاحی است كه در ایران برای مهمانیهای شبانه ی همراه با فسق و فجور استفاده میشود.....حال آنكه در لغت پارتی به معنای مهمانی و یا جشن دورهمی میباشد گل من.....گاهی هم به معنای حزب استفاده شده.....در ایران حزب فقط حزب الله است و جشن هم فقط جشن نیمه شعبان....فارسی هم معرب شده ی پارسی است......خلیج هم خلیج همیشگی پارس.....البته نه پارس خودرو.! چون سایپا اون رو خریده.....محصول اصلی سایپا هم پرایده كه اسم ایرونیش صبا و نسیم بوده....پس نتیجه میگیریم كه نمیشه همیشه پارسی رو پاس داشت....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها