مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

شورای ایمنی در مدارس اصفهان ایجاد می‌شود

«شهردار برتر نمازی» و «کلانشهر برتر پژوهشی»

دو افتخار بزرگ اصفهان کمتر از یک هفته

اگرچه شهرداری اصفهان در طول دو سال اخیر توانسته در بخش های مختلف فرهنگی، عمران، مدیریت شهری، اقتصادی و .... رویکردی متفاوت و منحصر به فرد را به نمایش بگذارد. روزهای اخیر را می‌توان هفته‌ای همراه با نهایت افتخارآفرینی برای این نهاد عنوان کرد.
کد خبر: ۹۷۹۷۹۱
دو افتخار بزرگ اصفهان کمتر از یک هفته

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، کسب رتبه شهردار نمازی کشور در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز و همچنین کسب رتبه کلانشهر برتر در نهمین جشنواره بین المللی پژوهش و نوآوری کشور در کمتر از یک هفته دو افتخار زرین و با ارزشی است که همچون نگین درخشانی بر کارنامه شهرداری اصفهان می درخشد.

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در این باره گفت: شهرداری اصفهان به عنوان نهاد خدمت گذار در بطن شهر در کنار توجه به وظایف از پیش تعیین شده برنامه ریزی اساسی و متنوع را در زمینه توجه به مقوله های خاص نیز در دستور کار قرار داده است به طوری که این نهاد توانسته نه تنها در بحث مدیریت و خدمات شهری بلکه در دیگر بحث ها همچون توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اشتغال، ورزش، نشاط، رونق مسکن و ..... را نیز با رویکردی متفاوت و تاثیرگذار سیاست ها و اهداف خود را به اجرا بگذارد.

توجه به نماز به عنوان یک وظیفه شرعی در صدر برنامه ها

نباتی نژاد با توجه به رتبه خاص شهرداری اصفهان در خصوص توجه و نگاه ویژه به امر نماز تاکید کرد: توجه خاص به نماز مقوله ای اساسی و وظیفه ای دینی است که نه تنها با هدف انجام اقدامات موثر در این باره بلکه در راستای عمل به رسالت دینی و شرعی از دوسال پیش تاکنون در صدر برنامه های شهرداری اصفهان قرار داشته است. وی ضمن ابراز خرسندی از کسب رتبه چشمگیر شهرداری اصفهان در بحث نماز در کشور اذعان داشت: باعث افتخار است که شهردار اصفهان در کنار جلب رضایت مردمی در ارائه خدمات شهری و بالابردن سطح کمی و کیفی رویدادهای نهفته در بطن شهر ، از سوی ستاد اقامه نماز استان به عنوان شهردار نمونه نمازی انتخاب و در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز درحضور رئیس قوه قضائیه، وزیر ارشاد، وزیر کشور، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و جمعی از مسئولان کشوری در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) محمدشهر کرج مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

پژوهش ، چراغ راه برای رسیدن به اهداف اصفهان 1400

در خصوص کسب رتبه شهرداری اصفهان با عنوان کلانشهر برتر در نهمین جشنواره بین المللی پژوهش و نوآوری کشور نباتی نژاد توضیح داد: در دنیای امروزی پژوهش و اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی اقدامی اساسی و ضروری برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است که قطعا در دستور کار بسیاری از سازمان، نهاد، ارگان و دستگاه های مختلف قرار دارد. این امر به عنوان ضرورت نیز در صدر سیاست ها و برنامه های شهرداری اصفهان نیز قرار داشته و به سبب آن شهرداری به دنبال آن است تا بتواند در افق چشم انداز خود اصفهان را تا سال 1400 یعنی تا 5 سال آینده به شهری با مدیریت هوشمند، سبز، ایمن، روان و سرزنده و بانشاط هدایت کرده و به نهایت خط و مشی تعریف شده دست پیدا کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ارسال 145 طرح پژوهشی در زمینه های مختلف مدیریت شهری اعم از محیط زیست، عمران، اقتصاد شهری، ترافیک شهر، حمل و نقل شهری در نهمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری شاید در نگاه اول اقدامی ساده و معمول به نظر برسد اما کارشناسان این حوزه و صاحب نظران به خوبی می دانند که تهیه هر یک از این طرح ها در گرو ساعت ها برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی است که البته این تلاش ها به ثمر نشسته و در کنار کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف، به عنوان مسیری روشن و مشخص برای دسترسی به شهری پویا و خلاق در پیش پای مدیران شهری قرار گرفته است.

روابط عمومی همگام با سیاست های شهرداری پیش می رود

وی در خصوص طرح سوالی مبنی بر نقش روابط عمومی در موفقیت های شهرداری اصفهان پاسخ داد: حوزه روابط عمومی بنابر نظر متخصصان و صاحب نظران برجسته در دنیا قلب تپنده ارتباطی در یک مجموعه پویا به شمار می رود و بر همین اساس ما در این حوزه نیز تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم نه تنها در بخش های مختلف یاری گر سیستم مدیریت شهری باشیم بلکه در عمل به رسالت خود موفق عمل کنیم.

وی افزود: ما با ایجاد زیرساخت ساز و فراهم سازی شرایط، بستر لازم برای ارائه توانمندی ها و قابلیت های شهرداری را فراهم کرده و در این باره نقش موثر روابط عمومی را ایفا می کنیم.

شهرداری اصفهان همچنان به دنبال دستیابی به قله های تعالی است

نباتی نژاد تصریح کرد: شهرداری اصفهان همچنان به دنبال اقدامات عالیه و کارشناسی شده در بخش های مختلف شهری است که از آن جمله می توان به برپایی نمایشگاه باور با هدف معرفی تولیدات داخلی، تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی جشنواره کالای ایرانی، حضور در نمایشگاه های پژوهش، صنعت، فرهنگ، هنر و ..... اشاره کرد که امیدواریم این اقدامات نه تنها باعث دستیابی هرچه بهتر به قله های رفیع خدمت باشد بلکه رضایت مردمی را نیز بیش از پیش برای این نهاد به عنوان نهادی خدمت گذار در شهر به ارمغان بیاورد.
گفتنی است؛ روابط عمومی شهرداری اصفهان چندی پیش بنا بر ارزیابی و جمع بندی هیات داوران در سیزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی های ایران نیز به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها