یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

نشست مسکو؛ اقدامی بازدارنده ضد سیاست مداخله جویانه آنکارا در منطقه

رئیس‌جمهوری ترکیه با ارسال چند پیام متوالی در صفحه توئیتر خود، خواستار ادامه روند تخلیه حلب شد؛ این در حالی است که آنکارا همواره از تروریستها برای کشتار غیرنظامیان سوری حمایت کرده است.
کد خبر: ۹۷۹۴۶۰
اشک تمساح اردوغان برای تروریستهای حلب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری ترکیه در چندین توئیت متوالی خود که در صفحه شخصی توئیتر خود منتشر کرد، خواستار پایبندی همه طرف های درگیر در جنگ داخلی سوریه نسبت به قرارداد آتش بس شد.

«اردوغان» در صفحه توئیتر خود نوشت: من به همه طرف ها و جامعه بین المللی هشدار می دهم که به قرارداد آتش بس متعهد باشند و از اجرای روند تخلیه (حلب) حمایت کنند.

وی همچنین مدعی شد: ترکیه در حلب میانجیگری کرده و ادامه تخلیه ها تنها امید باقی مانده برای مردم بی گناه است.

رئیس جمهوری ترکیه در توئیت دیگر خود نوشت: مردم حلب تنها نیستند. ما هر کاری از دستمان بر بیاید برای جان بیگناهان انجام خواهیم داد.

این اظهارات فرافکنانه اردوغان در حالی مطرح می شود که دولت آنکارا طی سالهای اخیر با حمایت از گروه های تروریستی ـ تکفیری در سوریه، موجبات کشته شدن هزاران غیرنظامی در این کشور را فراهم آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
۰
۰
یكی به این اردوغان بگه تو كه خودت شریك تروریستهای وهابی خونخوار هستی .دیگه اعای آدم های خوب رو درنیار
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
۰
۰
تاریخ مصرف اردوغان هم مثل ابوبكربغدادی به سر امده
آتش از تهران
Singapore
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
۰
۰
اردوغان طرفدار تروریست....اشك تمساح نریز....بدبخت این آتش فتنه تروریست را تو و اون رفیق آل سقوطت باحمایت آمریكا و انگلیس و آلمان و ....... چند كشور جیره خوار عرب و اسرائیل روشن كردید...حالا كه به كمك خداوند و مردم مسلمان.... سوریه از شر تروریست نجات پیدا می كند شما ناراحت هستید....... اردوغان نفت مفت عراق و سوریه بد جوری بهت حال داده....
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
۰
۰
آه ملت مظلوم منطقه گریبان اردوغان را خواهد گرفت.

نیازمندی ها