رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دکتر پوست و مو قلابی که اقدام به فعالیت در شبکه های اجتماعی و ارائه مشاوره کرده بود، خبرداد.
کد خبر: ۹۷۸۸۶۳
پزشک قلابی پوست و مو دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ علی کریمی گفت: در پی شکایت خانم پزشکی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با سوء استفاده از عنوان و تصاویر پروفایل شخصی وی، خود را پزشک پوست و مو معرفی کرده و از مردم خواسته است که مشکلات و بیماری های پوستی خود را مطرح کنند تا وی مشاوره ارائه کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده، فردی را در این زمینه شناسایی و پس اخذ مجوز از مقام قضایی دستگیر کردند که در این راستا تجهیزات دیجیتال وی به آزمایشگاه ادله این پلیس منتقل و مورد بررسی قرار گرفت و مدارک و مستندات لازم از تجهیزات وی استخراج شد.

سرهنگ کریمی ضمن بیان اینکه متهم در تحقیقات به بزه ارتکابی اقرار کرده است، گفت: از کاربران شبکه های اجتماعی تقاضا دارم به هیچ وجه به افرادی که نمی شناسند اعتماد نکنند چراکه در فضای مجازی هر کسی می تواند خود را شخصی دیگر معرفی کند، لذا اگر نیاز است با متخصص در امری ارتباط برقرار کنید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها