بزرگداشت هفته وحدت در جنوب تهران

نمایشگاه صنایع دستی کارآفرینان در مترو شهرری

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: هیچ برنامه ای برای جداسازی پلیس شهر ری از تهران وجود ندارد و با یک سرکلانتری، امنیت شهرری به خوبی تامین شده است.
کد خبر: ۹۷۸۴۱۴
واکنش پلیس پیشگیری تهران به جداسازی پلیس شهر ری

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس پیشگیری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه وضعیت امنیت در شهر ری در حال حاضر بسیار مطلوب است و سر کلانتری نهم تهران به خوبی مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان شهر ری است. در حال حاضر در تهران سرکلانتری های شلوغ تر از شهر ری داریم و هیچ مشکلی نیز به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: اگر قرار است شهر ری دارای فرماندهی انتظامی مستقل شود باید وزارت کشور در این خصوص تصمیم گیری کند که این موضوع نیز نیاز به کار کارشناسی دارد اما تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص جدا شدن شهر ری از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام نشده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از افزایش کلانتری در سطح پایتخت خبر داد وگفت: علاوه بر افزایش کلانتری ها به دنبال افزایش نیروی انسانی در پلیس پیشگیری برای تامین امنیت محلات و شهروندان هستیم. درحال حاضر بر اساس استاندارد جهانی به ازای هر هزار نفر باید ۶ تا ۱۰ پلیس داشته باشیم و ما نیز سعی می کنیم به این استاندار برسیم.

بستو با اشاره به اینکه پلیس در مناطق پرجمعیت و مناطقی که آلوده به جرم هستند ایستگاه پلیس مستقر می کند تصریح کرد: در حال حاضر ایستگاه هایی در مناطق پرجمعیت و آلوده به جرم وجود دارد که به زودی به تعداد آنها در مناطق مختلف تهران افزوده می شود سعی می کنیم با راه اندازی این ایستگاه ها علاوه بر پیشگیری سرعت کشف جرم را افزایش دهیم.

وی در خصوص راه اندازی پلیس ویژه اطفال گفت: فعلا برنامه ای برای راه اندازی این پلیس در دستور کار ما قرار ندارد اما از پلیس زن در رسیدگی به جرائم کودکان و کودکان بزه دیدگان استفاده می کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با رد راه اندازی موضوع کلانتری ویژه زنان گفت: در حال حاضر از پلیس زن به عنوان بازجو و مامور بدرقه متهمان زن استفاده می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها