وزیر ورزش و جوانان درباره حقوق‌های نجومی وزرای کابینه گفت: همه وزرا بین ۹ تا ۱۰ میلیون حقوق دریافت می‌کنند و هیچ‌کس بیشتر از این رقم دریافت نمی‌کند.
کد خبر: ۹۷۸۲۶۳
حقوق وزرا بین ۹ تا ۱۰ میلیون تومان است

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در پاسخ به این پرسش که یکی از دوستان می‌گوید برخی از وزرا حقوق‌های نجومی می‌گیرند و هنوز هم این حقوق‌های نجومی توسط وزرا دریافت می‌شود و بهتر است بخشی از آن برای رفع مشکلات ورزش کشور اختصاص پیدا کند اظهار کرد: من باید بگویم همه وزرا بین ۹ تا ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرند و هیچ‌کسی بیشتر از این رقم دریافت نمی‌کند.

وی اظهار کرد: کسانی که در قالب حقوق‌های نجومی بحث آن‌ها مطرح بود، بنابر گزارش دیوان محاسبات کشور که نهاد زیرمجموعه مجلس شورای اسلامی است کاری به دولت ندارد. مجموعه دیوان محاسبات عالی کشور اعلام کرده بین تمام کسانی که به عنوان دریافت‌کنندگان حقوق‌های بالای مدیران ارشد کشور بررسی کرده بودند، تنها ۰.۳ یک‌درصد، یعنی چیزی حدود یک‌سیصدم از آن‌ها حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس آخرین گزارشاتی که ریاست دیوان محاسبات کشور از طریق رسانه‌ها به مردم داده، ۰.۳ درصد هم که تعداد قابل توجهی بودند مقدار حقوق‌های بیش از حد متعارف گرفته‌ بوده‌اند برگردانده‌اند جز ۱۰ نفر. این ۱۰ نفر را نیز اعلام کردند که مشخص شد چهار نفر از آن‌ها در زندان به سر می‌برند، یعنی امکان برگشت حقوق آن‌ها وجود ندارد. در نتیجه هر زمان از زندان بیرون آمدند، اضافه‌ها را باید برگردانند. پس به این ترتیب ما دیگر چیزی به عنوان حقوق‌های نجومی و بحثی به نام حقوق نجومی نداریم. کاملاً گزارش آن بطور شفاف و روشن به مردم داده شده است.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: با اعلام این گزارش مشخص شد که هیاهوی حقوق‌های نجومی خیلی بیشتر از واقعیت آن بود و بر اساس اصول و ضوابطی که شورای حقوق و دستمزد و بر اساس مصوبه دولت است، سقف حقوق‌ها در تمام قوا رعایت می‌شود و چیزی به نام حقوق های نجومی در بین وزرا وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد.. شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
آقا .... احتمالا... احتمالا .. درست میگویند حقوق خالی 10 میلیون است . ؟ دریافتی چقدر است . حق سفره .و حق سفر . و ووو ملاك دریافتی است و پولی كه از بیت المال خارج میشود . البته طی سال های گذشته خوشبختانه سخن نا صحیح و خدای ناخواسته (دروغ ) از مسئولین نشنیده ملت لذا حتما این مورد هم قابل قبول است . و اصلا شایعه بوده.. ب .. د ..
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
آقای رحمانی فضلی چند شب پیش در برنامه بدون تعارف گفت 2800000 تومان از دولت میگیرم و 6300000 تومان از دانشگاه و قناعت میكنم حقوق 28000000 تومانی گفته او با مبلغ شما منافات دارد!!!!! احتمالا باقیش به حساب قناعت است!!!

نیازمندی ها