شهردار یاسوج گفت: حمایت از طرح های پژوهشی و انجام پژوهش های کاربردی درحوزه شهری ازجمله سیاست های راهبردی این نهاد مردمی است .
کد خبر: ۹۷۸۰۶۰
توسعه یاسوج با طرح‌های پژوهشی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج؛ مهندس محمد علی جاوید روز دوشنبه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری افزود:براین اساس شهرداری یاسوج از طرح های، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی درحوزه مدیریت شهری حمایت و پشتیبانی می کند.

وی اظهارداشت: مرکزجامع علمی کاربردی شهرداری یاسوج به عنوان متولی فراهم سازی زیرساخت های پژوهش ومطالعات نسبت به تدوین طرح های پژوهشی و هماهنگی امورآماده همکاری است.

شهردار یاسوج گفت: پژوهش امروزدرهمه امورات زندگی شهری نقش بی بدیلی داشته و درحوزه مدیریت شهری ازساختارهای فیزیکی تا مالی ،مالی و عمرانی و غیره ازضروریات است.

وی تصریح کرد: در همین راستا برای پاسخگویی به نیاز شهری درحوزه فضای سبز، عمرانی، مالی، آموزش و سایر حوزه های دیگرمرکز آموزش و پژوهش درشهرداری یاسوج راه اندازی شده است.

جاوید افزود: محور فعالیت های مرکزآموزش و پژوهش برگزاری کلاس های علمی کاربردی برای پرسنل شهرداری، سایر شهرداریهای وشهروندان می باشد.

شهردار یاسوج گفت: مرکزعلمی کاربردی شهرداری یاسوج در فضایی بسیار مناسب و دارا بودن سالن های آموزشی و تجهیزات مناسب راه اندازی شده است.

وی از امضاء تفاهم نامه همکاری با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهکیلویه و بویراحمد خبرداد وافزود: براساس این تفاهم نامه مرکز علمی کاربردی شهرداری یاسوج مجری برگزاری دوره های آموزشی شهرداریهای استان انتخاب و معرفی شده است.

شهردار یاسوج گفت: امروزشهرها دربستر فرهنگی واجتماعی و اقتصادی نقش موثری درحیات شهروندان خود ایفاء می کنند و رویکرد های دانش محور و پژوهش محور درکلیه زمینه ها ازاهمیت بسیار زیادی برخورداراست .

وی بابیان اینکه اهمیت رویکردهای پژوهش محور و دانش بنیان درحوزه شهری به حدی است که منجر به توسعه مفاهیمی مانند شهرهای دانش معیار شده افزود:اکنون با توسعه این رویکرد مرکز پژوهش شهرداری یاسوج به مکانی برای آموزش و تبادل دانش درحوزه شهری تبدیل شده است .

به گفته وی برای اجرای طرح های پژوهشی، شهرداری یاسوج با محدودیت مالی روبه رو نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها