معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 خبر داد:

تشییع پیکر مطهر 3 شهید مدافع حرم در جنوب تهران

نشست مشترک جمعی از مسئولان فرهنگی شهر ری با موضوع ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار با محوریت «شهدای مدافع حرم» و ضرورت تکریم آنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۷۱۹۴
نشست مسئولان فرهنگی شهر ری با موضوع «شهدای مدافع حرم»

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی طلوعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع)، حسین نصرالله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ری، حجت‌الاسلام مسلمی،معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ و حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در این نشست گفت: شهدای مدافع حرم آل الله از صمیم قلب خود باورمند به ارزشهای اصیل تشیع بوده و حاضر به اهدای جان خود در این راه هستند.

سرهنگ علی طلوعی گفت: روحیه شهادت طلبی شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم آل الله ویژگی شیعه ناب و محب واقعی اهل بیت (ع) است.

وی تجلیل و تکریم خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم را وظیفه و تکلیف عنوان کرد و گفت :شهدای مدافع حرم که بالاترین روحیه اخلاص را دارند اهانت به ساحت مقدس آل الله را نمی توانند تحمل کنند و دراه اسلام و دفاع از حرم بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب (س) جان خود را نثار می کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز در این نشست برنامه های فرهنگی این اداره در راستای برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم را تشریح کرد.

حسین نصرالله با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به دنبال تحقق آرمانهای اسلام و دفاع از حریم آل الله بودند افزود: آنان با نثار جان خود برگ زرینی از مقاومت و پایمردی را آفریدند.

وی افزود: تجلیل از ایثارگری این شهدا زمینه ساز آشنایی نسل جوان با شهدایی است که بخاطر اسلام و ارزشهای دینی شهادت را بالاترین مرحل کمال می دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها