نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نوبخت گره کور راه آهن اردبیل را می‌گشاید

رئیس پلیس راه استان اردبیل از آغاز طرح زمستانی پلیس راه خبر داد و گفت: در فصل زمستان رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند باید به زنجیر چرخ مجهز باشند.
کد خبر: ۹۷۶۳۲۵
نصب زنجیر چرخ برای رانندگان در اردبیل الزامی شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از اردبیل، سید حجت فتاحی ضمن بیان این مطلب افزود: از امروز طرح زمستانی پلیس راه استان اردبیل آغاز می شود و اکیپ های مجهز ما در کنار نیروهای راهداری و هلال احمر و اورژانس در جاده ها مستقر شده و به رانندگان و مسافران ارائه خدمات می کنند.

وی از الزامی شدن زنجیر چرخ برای تردد از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت : اگر راننده‌ ای زنجیر چرخ نداشته باشد 30 هزار تومان جریمه خواهند شد.

فتاحی ادامه داد: در حال حاضر به غیر از گردنه برف گیر و کولاکی خلخال - پونل که تا آخر سال مسدود است، ما بقی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و رفت و آمد در آن جریان دارد.

فرمانده پلیس راه اردبیل تصریح کرد: براساس شرایط جوی استان که اغلب جاده ها خیس و لرزنده است عبور از محورهای مواصلاتی استان به آرامی وبا احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

50 دستگاه ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی شهر آماده عملیات هستند

شهردار اردبیل گفت: ما با استفاده از 50 دستگاه ماشین آلات سنگین در فصل زمستان عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام می‌دهیم.

حمید لطف الهیان در جریان بازدید از عملیات برف روبی در اردبیل افزود: ما قصد نداریم بیشتر از نمک در عملیات برف روبی استفاده کنیم، چرا که این کار به محیط زیست، منابع طبیعی، درختان و آبهای زیر زمینی صدمه وارد کرده و عوارض ناگواری را به همراه دارد.

وی ادامه داد: در هنگام بارش برف، اختلال در ترددها امر ی طبیعی است و نباید به خاطر این اختلال مردم تنها از شهرداری، انتظار نمک پاشی داشته باشد.

لطف الهیان تاکید کرد: این کار با صبر و حوصله مردم اقدام منطقی در ذوب شدن طبیعی برف ها و کاهش آسیب های احتمالی را فراهم کرد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: نیروهای شهرداری از همان ساعات اولیه بارش برف اقدام به ارائه خدمات مردم کرده است و ما با تجهیز 50 دستگاه ماشین آلات و بیش از 40 اکیپ خدمات رسانی در سطح شهر اردبیل خدمات ارائه کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داور .ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
بهتر نبود بجای ذكر سی هزار تومان جریمه.اجازه تردد نمیدادید.

نیازمندی ها