رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: برابر قانون کسانی که تا پایان آذر امسال جریمه های دیرکرد خود را پرداخت کنند ، این جرایم بخشیده خواهد شد و مهلت تعیین شده تمدید نمی شود؛ برای سال آینده نیز مجلس باید تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۹۷۶۲۶۰
مهلت پرداخت جرایم دیرکرد تمدید نمی شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در حاشیه رزمایش ترافیکی زمستان 95 در جمع خبرنگاران درباره شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری اظهار داشت: فعلا نامه ای در این رابطه به دست ما نرسیده و ما از ابتدای مهرماه موتورسیکلت های مزبور را شماره گذاری نکرده ایم؛ ممنوعیت شماره گذاری این نوع موتورسیکلت ها همچنان ادامه دارد .

وی درباره ترافیک روزهای اخیر تهران و اجرای طرح زمستانی در شهرها گفت: این طرح علاوه بر جاده‌ها در شهرها نیز اعمال می شود، شرایطی که در چند روز پیش در تهران ایجاد شد، نیازمند برنامه ریزی است تا هنگام مواجهه، غافلگیر نشویم.

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد افزایش جرایم رانندگی گفت: هر تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود آن را اعمال خواهیم کرد.

سردار مهری درباره بخشودگی جرایم گفت: برابر قانون کسانی که تا پایان آذر امسال جریمه های دیرکرد خود را پرداخت کنند، این جرایم بخشیده خواهد شد و مهلت تعیین شده تمدید نمی شود؛ برای سال آینده نیز مجلس باید تصمیم بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها