واکنش یک مقام مسئول در وزارت بهداشت به فیلم چالش مانکن اتاق عمل

این موضوع در دست بررسی است

یک مقام مسئول وزارت بهداشت گفت : در فیلم منتشر شده چالش مانکن در اتاق عمل ساختگی بوده و موارد غیرعادی در این فیلم به چشم می خورد.
کد خبر: ۹۷۶۱۹۶
این موضوع در دست بررسی است

یک مقام مسئول وزارت بهداشت در رابطه با فیلم منتشر شده در اتاق عمل با عنوان چالش مانکن به خبرنگار جام جم آنلاین گفت : در حال بررسی این موضوع هستیم و در صورت دریافت اطلاعات جدید و صحت واقعی بودن این فیلم برخوردارهای قانونی و لازم را در این زمینه انجام می دهیم .

وی در ادامه بیان کرد : در اینجا ما امکان می دهیم اصلا فعل چالش مانکن رخ نداده باشد و با یکسری از نرم افزار های موجود این فیلم را تهیه کرده باشند اما خلافی که بی شک در این جا رخ داده فیلم برداری غیرقانونی از اتاق عمل است که در صورت متوجه شدن بیمارستانی که این فیلم در آن جا ضبط شده برخوردارهای لازم و قانونی را در این زمینه انجام می دهیم .

به گفته او فیلم منتشر شده چالش مانکن در اتاق عمل ساختگی بوده و موارد غیرعادی در این فیلم به چشم می خورد یکی از آن موارد به سر داشتن روسری نوزاد است که هیچ یک از بیمارستان ها این کار را انجام نمی دهند، علاوه بر آن بچه که در این فیلم مشاهده می شود بچه 5-6 کیلویی است و اما باز امکان می دهیم بر اثر موارد استثنا و انسولین این بچه وزن غیرعادی دارد به هرحال دوباره تاکید می کنم اگر این فیلم برای فعل چالش مانکن گرفته شده باشد برخورد جدی با آنها صورت می گیرد.

او در عین حال احتمال داد یک نرم افزار در ساخت این کلیپ استفاده شده باشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
خود عكس سانسور شده وبچه ای مشاهده نمیشود.بیمار كه اصل مطلب است وجراحش دیده نمیشوند.آثاری ازتخت عمل وجود ندارد.وانگهی بقول عثمانیها اكمك اسلان اغزندا-نان در دهان شیرست بالاخره بنوعی تبلیغات باید كرد كه نان بچه ها برسد. قیافه پرستارها خیلی ساختگی است.مثل اینكه میخواهندیكی را انگولك كنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
چرا چالش اعتراض به نقض برجام راه نمی افتد؟
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
واقعا و متاسفانه تا كی این پنهان كاریا تا كی دفاع از البته بعضی دكترین كه تعدادشان درحال افزایش است بسه باجان مردم بازی كردن در اتاق بیهوشی .عملهای اشتباه هم كه جای خود.زیر سوال بردن اخلاق پزشكی كه نوبراست این هم اضافه شد كه فقط مانده ورق و تخته و گرگم بهوا بازی كردن سر بیماری كه هرلحظه برایش با این وضعیت خطرافرین است....كاش كمی رفتار بزرگانی چون پروفسور حسابی و پروفسور سمیعی و.... را سزلوحه قرار می دادن....متاسفم مخصوصا برای مسول وزارت بهداشت كه با این حرف شور وگندش رادراورد

نیازمندی ها