رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما داوری بخش پژوهش در جشنواره تولیدات مراکز را کاری بسیار سخت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۷۵۸۸۸
رقابت سخت آثار پژوهشی در جشنواره مراکز صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی طلوعی رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما بعد از ظهر امروز در نشست معرفی برترین‌های آثار پژوهشی نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های کشور که با حضور داوران، استادان دانشگاه، پژوهشگران و مدیران با تجربه رسانه ملی در سالن اجتماعات مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان برگزار شد، ضمن قدردانی از داوران بخش پژوهش گفت: داوران آثار پژوهشی علی رغم مشکلات و کمبودها، کار خطیری را انجام داده‌اند و خدا را شاکریم که خروجی‌های ما در بخش داوری مسابقه آثار پژوهشی بسیار خوب بود و برکات آن را در آینده در آثار رادیویی و تلویزیونی خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه امسال سطح آثار پژوهشی رسیده به دبیرخانه جشنواره نوزدهم بسیار خوب و قابل قبول بوده است افزود: آثار رسیده در بخش کمی و کیفی به هم نزدیک بودند و همین امر کار داوری را دشوار کرده بود.

طلوعی گفت: این امر نشان‌دهنده این است که پژوهش در سازمان صداوسیما به رسالت و هدف‌های خود و نهایتاً به تولید نزدیک شده است.

رئیس کمیسیون پژوهش جشنواره نوزدهم مراکز صداوسیمای استان‌ها با بیان این مطلب که 47 درصد آثار پژوهشی رسیده به دبیرخانه از آثاری است که می‌تواند منجر به تولید شود.

در ادامه این نشست، دکتر علیرضا پویا از داوران آثار پژوهشی جشنواره نوزدهم مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه 193 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال و 191 اثر در مرحله انتخاب به بخش داوری ارسال شده است، گفت: بر اساس داوری های آثار پژوهشی، 21 اثر 60 تا 70 امتیاز، 26 اثر 50 تا 60 امتیاز، 18 اثر 70 تا 80 امتیاز، 15 اثر 40 تا 50 امتیاز، 5 اثر 30 تا 40 امتیاز و یک اثر بالای 90 امتیاز را دریافت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها