فرماندار ری خواستار اختصاص اعتبارات ویژه شهرهای بزرگ مذهبی مشهد، قم و شیراز به این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۷۵۸۷۲
بودجه اختصاصی برای شهرستان مذهبی ری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از جنوب تهران، «هدایت الله جمالی پور» که در نشست ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) حضور یافته بود، ضمن بیان این مطلب افزود: در زمینه تخصیص اعتبارات شهرهای مذهبی و پیگیری آن باید جلساتی با مجمع نمایندگان استان تهران برگزار شود.

وی با تاکید بر تدوین برنامه جامع شهرستانی برای برنامه ریزی هفته تکریم و بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: اگر ستاد جامعی تشکیل شده و برنامه ریزی شود این مراسم به نحو بهتر و شایسته تری برگزار می شود.

جمالی پور گفت: مجموعه فرمانداری با تمام ظرفیت شهرستانی و امکانات در اختیار آماده هر گونه همکاری و همراهی با تولیت آستان عبدالعظیم(ع) برای برگزاری شایسته هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) است.

وی با بیان اینکه وجود حضرت عبدالعظیم(ع) جایگاه ویژه ای به شهرستان ری بخشیده است افزود: همه باید برای تکریم ایشان، شناساندن جایگاه رفیع آن حضرت و تلاش برای برگزاری هفته باشکوه ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) تلاش کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه این مناسبت باید به صورت ویژه برگزار شود افزود: دستگاه های دولتی به عنوان وظیفه فرهنگی خود پیش بینی های لازم را کرده و می کنند و حداکثر تلاش برای همکاری و هماهنگی با تولیت صورت می گیرد.

وی گفت: پیش بینی های لازم برای تامین امنیت این مراسم شده است و دستگاه های مرتبط از جمله شورای تامین برنامه ریزی های لازم را کرده اند.

جمالی پور در پایان تصریح نمود: فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان ری با استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه های گوناگون همیار و پشتیبان خوبی برای آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) بوده و خواهد بود.

11 تا 17 دی ماه سالجاری( اول تا هفتم ربیع الثانی) هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) نامگذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها