مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

سبک حکومت ایران در جهان بی‌همتاست

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند، گفت: سبک حکومت ایران در جهان بی‌همتاست.
کد خبر: ۹۷۵۸۰۴
سبک حکومت ایران در جهان بی‌همتاست

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، سردار خسرو عروج در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فردیس با اشاره به فرمول دشمنان نظام جمهوری اسلامی در جنگ‌ها، افزود: پیروزی‌ها و شکست‌ها در جوامع مختلف بر اساس توان نیروهای انسانی و تجهیزات رقم می‌خورد.

وی بابیان این‌که دشمن همیشه به فکر پیروزی است، از انقلاب اسلامی به‌عنوان پدیده‌ای در جهان یاد کرد که همه معادلات قدرت‌های بزرگ دنیا را بهم ریخته است و گفت: باید از به وجود آمدن بحران‌ها جلوگیری کنیم و درصدد رفع اتفاقات ناامیدکننده داخل کشور باشیم و نگذاریم مردم از صحنه‌ها دور شوند.

سردار عروج با تأکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از کشورها با ایران در حال جنگ هستند، گفت: فرمول جنگ در جهان بر اساس نیروها و تجهیزات است اما طبق گزارش‌ها جنگ‌های که استکبار برای ایران طراحی کرده نتیجه‌بخش نخواهد بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا با ایجاد حفره در عقیده‌های مذهبی جوانان قدرت عقل و تفکر را از آنان بگیرند، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده از سوی مؤسسات جهانی ایران تنها کشوری است که فرمول جنگ در آن محقق نشده است.

وی بابیان اینکه امام راحل ملاک انسانیت را داشتن ایمان و قلب پاک می‌دانستند، گفت: درک انسان نتیجه ایمان اوست همان‌طور که دیدیم رزمندگان اسلام باایمان واقعی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.

سردار عروج با اشاره به این‌که نسل امروز باید امانت‌دار راه شهدا باشد، تأکید کرد: برخی اشتباهات باعث شده شاهد برخی ناهنجاری‌ها باشیم این در حالی است که باید اهداف شهدا برای نسل جوان امروزی به‌خوبی تشریح شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اقشار مختلف مردم به یک باور انقلابی رسیده‌اند، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهدا نشانی از همین باور دارد.

وی در بخش دیگری به اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: نماز خواندن باعث می‌شود باورهای دینی در انسان به‌ویژه نسل جوان نهادینه شود این مهم نباید در جامعه مورد غفلت قرار گیرد.

سردار عروج به نماز ظهر روز اربعین در عراق اشاره کرد و گفت: خیل مشتاقان و زائران سید و سالار شهیدان از نجف تا کربلا در مسیری 8۳ کیلومتری نماز ظهر روز اربعین را به‌جا آوردند این پدیده در نوع خود بی‌نظیر و نادر و نشانه‌ای از باورهای قلبی مسلمانان دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار بگیرد، به برخی مشکلاتی کشور اشاره کرد و گفت: باید مراقب واکنش دشمنان نسبت به برخی تحولات باشیم زیرا سبک حکومتی جمهوری اسلامی ایران در جهان بی‌همتاست وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه ایشان باعث شده است ایران در جهان جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در بخش پایانی سخنان خود به اصل ساده زیستی اشاره کرد و گفت: اصل ساده زیستی از اهمیت فراوانی برخوردار است اگر به دست فراموشی سپرده شود دیگر اثری از ارزش‌های اسلامی و دینی نمی‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها