شهردار منطقه 20 از پیشرفت 82 درصدی برنامه اجرائی در محلات 20 گانه این منطقه خبر داد و گفت: این برنامه شهری بر اساس درخواست شورایاران تدوین شده است.
کد خبر: ۹۷۵۳۹۷
پیشرفت 82 درصدی در محلات شهر ری

به گزارش جام جم آنلاین، سید احمد صفوی در جمع معاونین و مدیران ارشد این منطقه گفت: بهسازی و توسعه شهر براساس برنامه اجرایی محلات پیش می‌رود که چگونگی روند اجرای آن به صورت مستمر بررسی و ارزیابی می شود و در حال حاضر برنامه های اقدام شده و در دست اقدام آن 82 درصد پیشرفت داشته است.

صفوی با اشاره به اینکه این برنامه به عنوان سند اجرایی در مقیاس محلی تدوین شده و برنامه کاری هر محله را برای یک سال معین کرده است، افزود: با اجرای این برنامه بخش عمده‌ای از نیازهای عمومی، عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و فرهنگی محلات بررسی و برطرف شده است.

وی افزود: با توجه به شناخت شورایاران از محلات و به منظور رفع نیازمندی های شهروندان، فعالیت‌ها و برنامه‌های محلی براساس درخواست و نظر شورایاران و معتمدان محلی تدوین شده است.

صفوی به اهمیت نقش معتمدان محلی اشاره کرد و ادامه داد: بازدید های میدانی شهرداران نواحی هفتگانه منطقه 20 با حضور شورایاران انجام می شود تا این فعالان اجتماعی در جریان چگونگی پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های شهری در محلات قرار بگیرند.

وی در ادامه به بررسی روند اجرای طرح معابر منتخب نیز اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی طرح معبر نمونه در بلوار امام حسین(ع) با اجرای فعالیت های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری، در حال انجام است و ساماندهی رفیوژ این معبر منتخب در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه نیازهای عمرانی این معبر بر اساس نظارت های میدانی کارشناسان و نقطه نظرات شورایاران شناسایی شده است، افزود: بهسازی روکش آسفالت و مسیر پیاده راه، مرمت جداول و انهار، رفع زوائد فیزیکی، زیباسازی مناظر شهری، بهسازی فضای سبز و جانمایی صحیح تابلوهای ترافیکی و بهسازی ایستگا ه های حمل و نقل عمومی از جمله فعالیت های تعیین شده برای معبر امام حسین(ع) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها