مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی اعلام کرد که سقوط حلب در سوریه نمی تواند به جنگ و درگیری ها در این کشور خاتمه دهد.
کد خبر: ۹۷۴۵۶۸
سقوط حلب به جنگ در سوریه خاتمه نمی دهد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپوتنیک، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی اعلام کرد که سقوط حلب در سوریه به جنگ و درگیری ها در این کشور خاتمه نخواهد داد.

«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی در شهر رُم ایتالیا در این باره گفت: مطمئنم که سقوط حلب در سوریه نمی تواند به جنگ و درگیری ها در این کشور خاتمه دهد.

وی که در پنلی در ایتالیا همراه با «استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در سوریه حضور داشت، در این باره اضافه کرد: تداوم درگیری ها در سوریه نمی تواند متضمن حصول امنیت و آرامش در این کشور به شمار آید.

لازم به ذکر است، سوریه از سال ۲۰۱۱ تا کنون درگیر جنگ با گروه های تروریستی مورد حمایت غرب است؛ گروهک هائی که فهرست بلند جنایات شان حتی سازمان های به اصطلاح حقوق بشری را نیز به صدا درآورده است.

بررسی ادبیات پیشین جنگ با تروریست ها در سوریه نشان می دهد هربار که ارتش به کمک نیروهای مردمی این کشور به پیروزی های چشمگیری علیه تروریست ها دست یافتند؛ حامیان این گروه ها یک صدا خواستار توقف درگیری ها شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها