علی اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکنان فوتسال آسیا معرفی شد.
کد خبر: ۹۷۴۰۵۵
تمجید AFC از علی اصغر حسن زاده ، بهترین بازیکن فوتسال آسیا

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره بهترین بازیکن سال آسیا نوشت: علی‌اصغر حسن‌زاده در پی نمایش حیرت‌آورش در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در سال 2016 و درخشش در مسابقات جام جهانی فوتسال 2016 که تیم ملی ایران در کلمبیا به عنوان سومی رسید، روز گذشته (پنجشنبه) در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا به عنوان بهترین فوتسالیست سال قاره کهن در سال 2016 انتخاب شد و برای دومین بار این عنوان را از آن خود کرد.

حسن‌زاده که در سال 2014 برای اولین بار عنوان بهترین فوتسالیست آسیا را به خود اختصاص داده بود، در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در پیشروی تیمش تا رسیدن به فینال مسابقات بسیار تأثیرگذار بود و در دیدار فینال با نمایشی مطمئن در ازبکستان کمک شایانی به تیم ملی فوتسال ایران کرد تا با شکست میزبان برای اولین بار از سال 2010 به قهرمانی قاره آسیا برسد و خودش هم در کسب جام هت‌تریک کند.

شماره «7» تیم ملی فوتسال ایران 6 گل در مسابقات قهرمانی آسیا برای این تیم به ثمر رساند و موقعیت‌های گل زیادی برای هم‌تیمی‌هایش خلق کرد، به طوری که تیم ملی فوتسال ایران با ثبت 48 گل زده رکورد خارق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشت. پس از پایان مسابقات هم حسن‌زاده هم به عنوان باارزش‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

در مسابقات جام جهانی فوتسال در کلمبیا، حسن‌زاده 5 گل برای ایران به ثمر رساند که از آن جمله می‌توان به گلزنی مقابل برزیل، قهرمان پنج دوره جام جهانی که در نهایت منجر به پیروزی ایران برابر حریف نامدار آمریکای جنوبی‌اش در مرحله یک‌هشتم نهایی شد، اشاره کرد.

حسن‌زاده که در حال حاضر عضو تیم فوتسال گیتی پسند از سوپرلیگ فوتسال ایران است، پیش از این دو بار قهرمانی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با تیم‌های فولاد ماهان (2010) و تأسیسات دریایی (2015) تجربه کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها