مرد همسرکش برای بررسی سلامت روانی‌اش از زندان زابل به بیمارستان روانپزشکی رازی تهران منتقل شد.
کد خبر: ۹۷۳۸۹۸
قتل همسر در زابل بررسی سلامت روانی در تهران

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه سوم فروردین سال 90 ماموران پلیس آگاهی هیرمند در استان سیستان و بلوچستان از قتل زنی باردار در روستای تپه کنیز از توابع بخش قرقری شهرستان هیرمند با خبر شدند.

ماموران با حضور در آنجا عامل جنایت را که شوهر مقتول بود، پیش از فرار دستگیر کردند. این مرد به نام رحیم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد .

کارآگاهان جنایی با حضور در خانه مورد نظر، مشاهده کردند که زن جوان بر اثر اصابت ضربه‌های سیلندر گاز به سر و بدنش فوت کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی دردادسرای هیرمند، جسد زن جوان که هشت ماهه باردار بود، به پزشکی قانونی منتقل شد.

در این مرحله ماموران به تحقیق از فرزند نوجوان مقتول پرداختند که معلوم شد او که از مدتی قبل بیکار و دچار افسردگی شده پس از درگیری با آنها همسرش را کشته است.

در ادامه با تحقیق از دیگر اعضای خانواده معلوم شد، متهم به قتل از بیماری روانی رنج می‌برده و تحت فشارهای روانی دست به این جنایت زده است.

در این مرحله مرد همسرکش بازجویی و به قتل همسر باردارش اعتراف کرد و گفت: آن شب دوباره جنون به من دست داد و با برداشتن سیلندر گاز به جان همسرم افتادم و او را که باردار بود، کشتم.

متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان زابل شد اما همچنان مدعی بود به دلیل جنونی که دارد دست به جنایت زده است.

متهم به قتل از 2 خرداد سال گذشته به مدت دو هفته در بیمارستان روانپزشکی بهاران شهر زاهدان بستری شد. در این مرحله کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند متهم به قتل اختلال جنون و عقب ماندگی ذهنی خفیف دارد اما این که شروع بیماری او چه زمانی بوده و آیا شب جنایت به او جنون دست داده است یا نه، قابل تشخیص نیست بنابراین او باید در مرکز درمانی دیگر هم بستری شود تا این کارشناسان درباره جنون داشتن وی در شب جنایت نظر دهند.

بنابراین روز سه‌شنبه این مرد از زندان زابل به بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران منتقل شد و پرونده نیابتی او در دستور کار بازپرس سجاد منافی‌آذر، رئیس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. قاضی پرونده پس از بررسی این پرونده دستور قضایی لازم را صادر کرد و به این ترتیب مرد همسرکش از بازداشتگاه پلیس تهران به بیمارستان رازی منتقل و قرار شد او به مدت دو هفته در آنجا بستری شود تا کارشناسان این مرکز روانپزشکی وضع روحی متهم را بررسی کنند تا مشخص شود او جنون دارد یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ساسی
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
طفل معصوم اون جنین بی گناه..... انشالله آن دنیا توسط همین جنینی كه به ناحق كشتی توی آتیش عذاب خدا گرفتار بشی
ناصر
-
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
فكر میكنم الكی خودش رو روانی جلوه میده تا از مجازات اعدام رها كنه خدا میدونه راست یا دروغ می‌گوید بیچاره دخترهایی كه با هزار امید و آرزو زن همچین پست فطرت هایی میشوند وبه این وضع ناگواری كشته می‌شوند.

نیازمندی ها